וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "היינו מקובעים ועייפים. לא עשיתי עבודה טובה"

מאמן קליבלנד על ההפסד לדאלאס: "מניח שאנחנו לא הולכים ל-0:90 השנה". לברון: "הדאגה היחידה שלי שכולם יהיו בריאים"

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס, משמאל. AP
"פשוט לא היה לנו את זה". בלאט/AP

זה אמנם רק משחק הכנה עבורם, אבל דיוויד בלאט וקליבלנד התנסו הלילה (בין שישי לשבת) לראשונה בהתמודדות עם הפסד. הקאבס ירדו מנוצחים 108:102 לדאלאס במשחק שבו לברון ג'יימס וקיירי אירווינג זכו למנוחה ברבע האחרון וקווין לאב כלל לא שיחק. "אני מניח שאנחנו לא הולכים ל-0:90 השנה", אמר בלאט בבדיחות בסיום כשהתייחס להפסדו הראשון כמאמן קליבלנד.

"פשוט לא היה לנו את זה", הסביר בלאט מה לא עבד הלילה. "היינו מקובעים ומעט עייפים. דאלאס היא קבוצה נהדרת. שיחקנו לא טוב והם ניצלו את זה. אמרתי לשחקנים אחרי המשחק שקרלייל (מאמן דאלאס) שיחק בזון האירופי הישן נגד המאמן האירופי הישן ואני לא עשיתי עבודה טובה".

המאמן הישראלי גם התייחס לכך שדיון ווייטרס היה השחקן שזרק הכי הרבה מהשדה (4 מ-15) ואמר: "חשבתי על זה במחצית למעשה. תזכרו שלא שיחקנו עם הסגל המלא שלנו הלילה והרוטציה הרגילה שלנו היא לא אותו הדבר. בצורה שבה דאלאס שיחקה זה הוביל לזריקות פתוחות שדיון לקח אותן כי זה מה שהוא עושה. אני לא חושב שהוא צריך להוביל את הקבוצה מבחינת הזריקות. מצד שני, זה לא חשוב. אני רק רוצה שניקח זריקות טובות ונקלע אותן, אבל נבחן את זה".

הפסד ראשון לבלאט ולברון: 108:102 לדאלאס

מביך: מכבי חיפה הובסה ב-47 הפרש בארה”ב

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
רוצה לשחק עם השלישייה בליגה. לברון/AP

לברון ג'יימס, שקלע רק 12 נקודות במשחק, הוסיף: "הדאגה היחידה שיש לי זה שכולנו נהיה בריאים כשהעונה תחל. יש לנו זמנים במהלך האימונים ובמשחקים בעונה הרגילה כדי לעשות את ההתאמות שאנחנו צריכים, אבל אנחנו צריכים להיות בריאים. זה כל מה שחשוב".

לברון גם הדגיש כי יש חשיבות מכרעת לכך ששלושת הכוכבים ישחקו יחד: "אנחנו לגמרי רוצים לעבוד ביחד. עבדנו באימונים, אבל אתה רוצה להגיע לסיטואציות של משחק יחד. אפילו אם היינו משחקים שבע עונות בקדם עונה יחד, אנחנו עדיין צריכים לשתף פעולה בעונה רגילה כדי לראות מה אנחנו אוהבים ומה אנחנו לא אוהבים כיחידה. זה לא מדאיג אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully