וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרוויח הון? קאפלו לא קיבל משכורת כבר ארבעה חודשים

האיטלקי ספג ביקורת עזה על משכורת העתק בנבחרת רוסיה (כ-11 מיליון דולר לשנה). שר הספורט: "לא גורם לנו להיראות טוב"

מאמן רוסיה פאביו קאפלו. GettyImages
לא יישאר רעב. קאפלו/GettyImages

מאז שמונה למאמן נבחרת רוסיה ב-2012, פאביו קאפלו ספג ביקורת קשה בגלל משכורת העתק שלו שמוערכת בכ-11 מיליון דולר לשנה. אבל כעת מתברר שהמאמן האיטלקי לא קיבל משכורת כבר מיוני. בזמן הזה אגב, נבחרת רוסיה קיימה שישה משחקים וניצחה רק באחד.

הסיבה לכך שמשכורתו של קאפלו מעוכבת בחודשים האחרונים לא פורסמה, אבל נראה שהתאחדות לכדורגל המקומית סובלת מקשיים כלכליים לאחרונה. שר הספורט ויטלי מוטקו, מהפוליטיקאים הקרובים לוולדימיר פוטין ומי שבעצמו ספג ביקורת חריפה לאורך שנים בעיקר מכיוון התקשורת, היה אחד מאדריכלי החתמתו של קאפלו לפני יותר משנתיים. הוא אמר על עניין העיכוב במשכורת: "כל הסיטואציה הזו לא גורמת לרוסיה להיראות טוב והיא בוודאי לא מוסיפה מוטיבציה למאמן או לשחקנים".

קאפלו היה המשתכר הכי גבוה מבין המאמנים במונדיאל 2014 עם משכורת של למעלה מ-11 מיליון דולר בשנה. לשם השוואה, מאמן נבחרת אנגליה, רוי הודג'סון, שניצב במקום השני, מרוויח פחות מ-6 מיליון דולר בשנה. יואכים לב, שהוליך את גרמניה לזכייה בטורניר, מרוויח 3.6 מיליון דולר בשנה, הרבה פחות מקאפלו.

האיטלקי כאמור ספג ביקורת חריפה אחרי המונדיאל, שם רוסיה הודחה כבר אחרי שלב הבתים. הפוליטיקאי ולדימיר ז'ירינובסקי כינה את המאמן "גנב" ואחר, איגור אננסקיך, דרש שקאפלו יעיד בפני הפרלמנט אמר שזו הנבחרת החלשה ביותר שהייתה לרוסיה מזה שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully