וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רק 1:1 ליובנטוס מול ססואלו, רומא-קייבו 0:3

הגברת הזקנה איבדה נקודות ראשונות בליגה. זאזה כבש (13), פוגבה איזן (19). הג'אלורוסי חגגו עם דסטרו, ליאיץ' וטוטי

פול פוגבה שחקן יובנטוס. GettyImages
שוויון אדיר, אבל שתי הנקודות הראשונות של העונה אבדו. פוגבה/GettyImages

אחרי קרב הצמרת בין יובנטוס לרומא, שחולל סערה בעקבות החלטות השיפוט, הליגה האיטלקית חזרה לפעילות הערב (שבת), וכך גם שתי המדורגות ראשונות בטבלה. הגברת הזקנה איבדה נקודות ראשונות בליגה העונה, כשסיימה ב-1:1 מול ססואלו, בעוד הג'אלורוסי הוציאו את כל העצבים עם 0:3 ביתי על קייבו.

פרנצ'סקו טוטי שחקן רומא חוגג שער. GettyImages
משחק שלישי ברציפות שהוא מבקיע. פרנצ'סקו טוטי/GettyImages

רומא - קייבו 0:3

הג'אלורוסי עדיין לא שמו מאחור את שערוריית השיפוט בהפסד ליובנטוס, אבל ניצלו את הביקור של קייבו כדי להוציא על היריבה מוורונה את העצבים. מתיאה דסטרו חזר להרכב רומא וכבר אחרי ארבע דקות הגיע לכדור הקרן של מיראלם פיאניץ' ונגח פנימה. אדם ליאיץ' חתם מבצע אישי עם בעיטה חדה לרשת של פרנצ'סקו בארדי בדקה ה-25, ופרנצ'סקו טוטי כבש משחק שלישי ברציפות, כשדייק מהנקודה הלבנה לאחר שדריו דאינלי תפס ברחבה את דסטרו. במחצית השנייה רומא הורידה הילוך והיא כבר עם הפנים לקראת ליגת האלופות ביום שלישי, אז באיירן מינכן תגיע לאולימפיקו. המארחת עם 18 נקודות, קייבו נותרה עם ארבע בלבד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מתיאה דסטרו שחקן רומא. GettyImages
רץ לעבר האוהדים. מתיאה דסטרו/GettyImages

ססואולו - יובנטוס 1:1

מי היה מאמין שדווקא הקבוצה הקטנה מצפון איטליה תגזול את שתי הנקודות הראשונות העונה מהאימפריה מטורינו? לא ייאמן, אבל זו המציאות. ססואלו סיימה ב-1:1 מרשים מאוד מול יובנטוס והשיג את הנקודה הרביעית שלה העונה. סימונה זאזה, שמושאל מיובה, כבש את השער הראשון בדקה ה-13. פול פוגבה איזן כעבור שש דקות.

השער הראשון כאמור הגיע בדקה ה-13 לאחר שאלסנדרו לונגי נגח וזאזה בעט בנגיעה אחת טיל אדיר לחיבורים מתוך הרחבה כדי לקבוע 0:1. השוויון הגיע כעבור שש דקות כשקרלוס טבס פרץ מאגף שמאל למרכז, והעביר מסירה קטנה לפוגה. הקשר הצרפתי בעט כדור אדיר לחיבורים כדי לקבוע 1:1.

סימונה זאזה שחקן ססואלו. GettyImages
איזה שער. זאזה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully