וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה-מכבי פ"ת: "רוצים להמשיך מאותו מקום"

מוליכת הטבלה מקווה שהפגרה לא תעצור אותה מול המלאבסים (ש', 19:30). פאנקה מחוץ לסגל של בכר, גיגי בספק בפתח תקוה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: 12. מחצית מהמשחקים נגמרו בתיקו, וכל קבוצה ניצחה 3 פעמים את יריבתה. גם מאזן השערים בין הקבוצות שווה: 14:14.

* הניצחון האחרון של מכבי פתח תקוה על עירוני קרית שמונה היה גם ניצחון החוץ היחיד שלה בצפון והיה לאירוע די טראומתי אצל הקבוצה מהצפון – זה היה במחזור האחרון של עונת 2008-09, ובסיומו קרית שמונה ירדה ליגה.

* קרית שמונה רחוקה שלושה כיבושים מ-50 שערי הבית בקדנציה של ברק בכר על הקווים.

* חמש פעמים עמד רן בן שמעון על הקווים נגד הקבוצה שלקח איתה אליפות היסטורית ב-2011-12. הוא ניצח פעם אחת, הפסיד פעם אחת, ויש לו עוד 3 תוצאות תיקו.

* חמישה פנדלים נשרקו העונה – שניים נגד מכבי פתח תקוה (שניהם נכבשו) ואחד נגד קרית שמונה (הוחמץ).

* לקרית שמונה כדאי לשים לב לקוסטדין אזורוב – יש לו שלושה שערים נגדה. עוד שער אחד והוא עולה למקום הרביעי בטבלת הכובשים נגד הקריה בכל הזמנים.

* קרית שמונה לא הפסידה עם רועי ריינשרייבר. יש לה 3 ניצחונות ו-3 תיקו איתו. מכבי פתח תקוה מעולם לא סיימה בתיקו כשהוא שפט (3 ניצחונות, 4 הפסדים).

רן בן שמעון מאמן מכבי פתח תקוה. אדריאן הרבשטיין
לא מצליח מול האקסית. רן בן שמעון/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות

קרית שמונה:

מינדאוגאס פאנקה צפוי להיות מחוץ לסגל מחר בשל הפציעה במדי נבחרת ליטא. גם וובה בראון עדיין יהיה מחוץ לסגל, אך הבשורות הטובות מגיעות דווקא מאחמד עאבד, שיחזור ככל הנראה לסגל אך לא יפתח בהרכב. אדריאן רוצ'ט צפוי לפתוח במרכז המגרש, זאת מאחר שההעדרויות של פאנקה, בראון, משה אבוטבול ועדן שמיר מותירה את ברק בכר עם קשר אחורי טבעי אחד בלבד - עאהד עזאם.

בקרית שמונה מקווים לקהל של כ-3,000 איש בשל הכניסה החופשית עליה הכריז איזי שרצקי, כשבימים האחרונים עבדו במועדון עם השחקנים על הנושא המנטלי. "הפגרה קצת הוציאה את כולם מהשגרה", אמר שחקן בקבוצה. "אך אנחנו רוצים לחזור ולהראות שהפגרה הזו לא פגעה בנו ושאנחנו ממשיכים מאותו מקום שהפסקנו".

מכבי פתח תקוה:

מכבי פתח תקוה תגיע לקרית שמונה אחרי שני משחקים רצופים ללא הפסד, בהם צברה הקבוצה ארבע נקודות יקרות. רן בן שמעון שספג עונש השעייה ממשחק נוסף, לא יעמוד על הקווים, באצטדיון בו זכה באליפות ורשם את עונתו הגדולה ביותר כמאמן. ייטב לוזון ידריך את הקבוצה מהקווים גם הפעם. "אנחנו מדיעים למשחק החוץ הכי קשה שיש בליגה, אבל אם נאמין בעצמנו ונהיה מרוכזים, הכל אפשרי", אמרו בקבוצה.

בחלק המקצועי, יש למלאבסים כאב ראש לא קטן, בשל מספר פצועים שנמצאים בספק גדול למשחק. השוער צחי גיגי מתח את שריר המפשעה ונכון לעכשיו אינו צפוי לפתוח, כאשר איתמר ניצן אמור לפתוח במקומו. המגן דדי בן דיין חזר לאימונים, אך לא יהיה בסגל וגם נאור פסר, לא כשיר במאת האחוזים ונמצא בספק למשחק. חגי גולדנברג צפוי לפתוח בעמדת המגן השמאלי, ובמידה ופסר לא יהיה כשיר, יפתח דור אלו הצעיר במקומו. בקישור יקבל משה לוגסי את חולצת ההרכב, על חשבונו של יובל יעקובוביץ' הפצוע, כאשר בריאן חרסיסיץ' ומרואן קבהא יפתחו לצידו. גיא מלמד, יואכים מונונגה וקוסטדין אזורוב ישלימו את ההרכב.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אדריאן רוצ'ט, עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
מצוקת קשרים. אדריאן רוצ'ט/קובי אליהו

יעמדו למבחן

קרית שמונה: עאהד עזאם

הקשר הצעיר שהגיע מהפועל חיפה נשאר בשל הפציעות בודד במערכה שנקראת הקישור האחורי. במשחק הנוכחי יצטרך להראות שלא סתם בקרית שמונה בנו עליו והביאו אותו מהפועל חיפה, ושהמנהיגות שלו יכולה להקל מאוד את המשחק על המארחים ולהביא לעוד שלוש נקודות קלות.

מכבי פתח תקוה: משה לוגסי

הקשר המוכשר, שהגיע בסיום חלון ההעברות ממכבי תל אביב וכבש שער במשחק הבכורה שלו במחזור הקודם, יפתח הפעם בהרכב, ויצטרך לגלות יציבות והמשכיות ביכולת הטובה שהציג. לוגסי כבר הראה במדי מכבי תל אביב למה הוא מסוגל, וכעת חובת ההוכחה תהיה עליו, כדי שבצוות המקצועי יתנו בו אמון מוחלט וישאירו אותו בהרכב.

הרכבים משוערים

קרית שמונה: גיא חיימוב, עודד אלקיים, שיר צדק, קאסיו פרננדס, חן דילמוני, עאהד עזאם, אדריאן רוצ'ט, רועי קהת, דויד מנגה, אופיר מזרחי, רוג'רס קולה.

מכבי פתח תקוה: איתמר ניצן (צחי גיגי), נאור פסר(דור אלו), דניאל דימוב, תומר אלבז, חגי גולדנברג בריאן חרסיסיץ', משה לוגסי, מרואן קבהא, גיא מלמד, יואכים מונונגה, קוסטדין אזורוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully