וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה - הפועל עכו: הלחץ עולה

במארחת מכחישים את השמועות על עתיד המועדון, גם האורחת מחפשת ניצחון בכורה. יובאנוביץ' יפתח (שבת, 19:30)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה:

* מפגשים בליגה הראשונה: שמונה. עכו מובילה 1:3 בניצחונות ומחצית מהמשחקים נגמרו בתיקו.

* כשהפועל פתח תקוה מארחת: ניצחון אחד לעכו ושלוש תוצאות תיקו.

* הניצחון היחיד של עכו על הפועל פתח תקוה בחוץ הושג באפריל 2010.

* שנתיים ושבעה חודשים חלפו מאז הפנדל האחרון שנפסק לזכות הפועל פתח תקוה. זה קרה ב-17.3.12, במושבה – מול עירוני רמת השרון. חיים יעקב שרק, יניב לוזון כבש.

* מאז חזרה לליגה הראשונה ב-2009/10, הפועל עכו קיבלה 24 פנדלים – והיא מנצלת אותם ביחס של 1:2, כלומר כבשה 16 פעמים והחמיצה שמונה.

* ליאור אסולין כבש רק פעמיים נגד הפועל עכו במהלך הקריירה שלו.

נתונים: אתר דריבליסט

ליאור אסולין שחקן הפועל פתח תקוה. מגד גוזני
רק שני שערים מול עכו. אסולין/מגד גוזני

מפתחות והכנות: הפועל פתח תקוה

הרבה ניסיונות ושינויים היו השבוע באימון הפועל פתח תקווה. המאמן עידן בר און מתלבט מאוד באשר להרכב שיפתח מחר מול הפועל עכו. בר און, מן הסתם, בלחץ אחרי שלושת ההפסדים מתחילת העונה ואת זה כנראה יודע גם הבעלים דורון בן דקון, שחרג ממנהגו והגיע הבוקר (שישי) לאימון כדי לשוחח מעט עם השחקנים. "אני מאמין בכם", אמר הבעלים. "זה משחק מאוד חשוב למועדון ובגלל זה איפשרתי כניסה חופשית. יהיה הרבה קהל שיגיע לתמוך בכם וחשוב לי שתיראו טוב".

באשר למאמן הצעיר שלו, אמר בן דקון: "לא משנה מה תהיה התוצאה, עידן ימשיך להיות מאמן הפועל פתח תקווה. כל השמועות והקשקושים שהיו בשבועות האחרונים לא באו ממני ולא מההנהלה. אנחנו מאמינים בעידן ונתנו לו את המפתחות כי אנחנו בטוחים בכישורים שלו".

מבין שלושת שחקני הרכש שהצטרפו לפני המשחק האחרון מול מכבי חיפה, מקומם של חסן אבו זייד וצ'ימאזי אמבה מובטח. בר און תירגל גם היום מערך עם שלושה בלמים, אבל חזר גם לשני בלמים בלבד. הוא ניסה שלושה קשרים דפנסיביים ואחרי זה הלך על הרכב יותר התקפי. מירקו אורמוש נוסה כמגן שמאלי, אבל ספק אם זה יקרה. במועדון מעריכים שכ-7,000 אוהדים ינצלו את פתיחת השערים ויגיעו למושבה. "הלוואי שהקהל יהיה איתנו מהשנייה הראשונה וגם אם נהיה בפיגור, הם ימשיכו לעודד", אמר שחקן בקבוצה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
עידן בר און מאמן הפועל פתח תקוה. אדריאן הרבשטיין
מעמדו בטוח? בר און/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות: הפועל עכו

אחרי שלוש תוצאות תיקו, תנסה מחר הפועל עכו לרשום ניצחון ראשון העונה על סוגרת הטבלה הפועל פתח תקוה. בעכו התעסקו השבוע בעיקר בחוויה הטראומתית שעבר החלץ האלבני חמדי סליחי בסרביה במסגרת מוקדמות היורו, ומחר הוא יפתח בחוד לצד אמיר האדזיץ' ויובל אבידור. בעכו חששו לכשירותו של הבלם ברניסלב יובאנוביץ', אך קיבלו חדשות טובות לפני כניסת השבת והבלם יעמדו לרשותו של המאמן אלון חרזי מחר.

חרזי ניסה השבוע לדרבן את שחקניו לקראת המשחק, ביקש מהם להתעלם מהתוצאות של היריבה, לבוא מפוקסים למפגש החשוב והראה להם וידאו בו עמד על נקודות התורפה של היריבה. חרזי צפוי להפתיע בהרכב כשעדי קוסטנטינוס יעלה מחר בהרכב וישחק בקישור לצידו של יוסי דורה. "אם אנחנו לא רוצים להיות בתחתית העונה, זה משחק שאנחנו חייבים לקחת", אמר היום אחד משחקני עכו.

חמדי סליחי שחקן הפועל עכו חוגג. אדריאן הרבשטיין
מהטירוף נגד סרביה, להפועל פתח תקוה. סליחי/אדריאן הרבשטיין

יעמדו למבחן:

הפועל פתח תקוה: שחר הירש

אחרי כמה משחקים בהם לא קיבל כדורים, שחר הירש צפוי לקבל כמה מצבים נוחים לכיבוש מול הפועל עכו. מדובר בבחור צעיר שעושה את צעדיו הראשונים בליגת העל, אבל אחרי שמחצית מקבוצות הליגה חיזרו אחריו בקיץ, הגיע הזמן שהוא יספק קבלות ראשונות. יותר מכל המשחקים עד כה, זה המשחק שבשבילו התאמצו כל כך בהפועל פתח תקווה כדי לקבל אותו בהשאלה ממכבי חיפה.

יעמוד למבחן: חמדי סליחי

החלוץ שעבר השבוע חוויה קשה בסרביה אמור להיות מחר המוציא לפועל העיקרי של עכו. יכולת של האלבני כמו בעונה שעברה, ופתח תקוה תמצא את עצמה שוב עם מספר כדורים ברשת.

שחר הירש שחקן הפועל פתח תקוה. ניב אהרונסון
הגיע הזמן לספק קבלות. הירש/ניב אהרונסון

הרכבים משוערים

הפועל פתח תקוה: קאלה דרשלר, קובי מוסא, צ'ימאזי אמבה, מייקל טוקורה, אורי פסו, עמירן שקלים, חסן אבו זייד, מירקו אורמוש, גיא דיין, ליאור אסולין, שחר הירש.

הפועל עכו: דודן גורש, שניר משען, אדי גוטליב, ברניסלב יובאנוביץ', אורי כהן, עדי קוסטנטינוס, יוסי דורה, ג'וליאנו ספדסיו, יובל אבידור, חמדי סליחי, אמיר האדזיץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully