וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה-הפועל באר שבע: מליקסון צפוי לקבל דקות

הקשר חוזר מפציעה וצפוי לעלות מהספסל במשחק החוץ (ש', 18:00, ספ' 1 ו-HD). אריק ינקו יפתח בשער של רעננה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה:

* מפגשים בליגה הראשונה: ארבעה. כל קבוצה ניצחה את יריבתה פעם אחת, שני משחקים נגמרו בתיקו.

* באר שבע לא ניצחה את רעננה בחוץ. היא סיימה איתה בתיקו 2:2 ב-2009/10 והפסידה 1:0 בעונה שעברה.

* אם הפועל באר שבע תכבוש שלוש פעמים, אלישע לוי יחגוג 50 שערי חוץ כמאמן הקבוצה מהנגב.

* ואם הפועל באר שבע תכבוש חמישייה, אלישע לוי יחגוג 100 שערי זכות כמאמנה.

* תשעה פנדלים נפסקו לחובת הפועל רעננה בליגת העל – כולם נכבשו.

* אם שלומי ארבייטמן ישותף ויכבוש פעמיים – הוא יהיה גדול הכובשים נגד הפועל רעננה בליגת העל, עם ארבעה שערים.

* דניאל בר נתן שפט גם את המשחק הקודם בין הקבוצות: הוא נערך במגרש בנתניה והפועל רעננה ניצחה בו 0:1.

נתונים: אתר דריבליסט

חלוץ הפועל באר שבע שלומי ארבייטמן. ברני ארדוב
אוהב לכבוש מול רעננה. ארבייטמן/ברני ארדוב

מפתחות והכנות:

הפועל רעננה:

הפועל רעננה תנסה להתאושש משני ההפסדים הרצופים שספגה לפני פגרת הנבחרת. השחקנים של חיים סילבס פתחו טוב את העונה עם 0:4 נגד הפועל פתח תקוה, אולם מאז נוצחו פעמיים מול מכבי תל אביב ומכבי פתח תקוה. מחר תארח רעננה את הפועל באר שבע, שתגיע במוראל גבוה, אחרי שניצחה את האלופה מכבי תל אביב במחזור שעבר.

סילבס יערוך מספר שינויים בהרכב, כאשר המשמעותי בהם, הוא חזרתו של השוער אריק ינקו אל בין הקורות. ינקו החמיץ את כל פתיחת העונה בשל פציעה בכתף, ובצוות הרפואי עמלו קשות במהלך השבועות האחרונים, כדי להכשירו. המגן עמנואל אמבולה סיים לרצות עונש הרחקה וישוב להרכב. סילבס עדין מתלבט לגבי הרכב חוליית ההגנה, שכן גם יוגב לרמן וגם לואי טהא אינם כשירים במאת האחוזים ועדין לא ברור אם יוכלו לשחק. גם בקישור צפוי שינוי אחד לפחות, כאשר שניר שוקר צפוי לפתוח על חשבונו של אוואנס קאנגווה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מאור מליקסון שחקן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
"המחליף הטוב בארץ". מליקסון/יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע:

בהפועל באר שבע לא שוכחים את ההפסד 1:0 בחוץ נגד רעננה בעונה שעברה, משחק אשר הוציא את הקבוצה ממאבק האליפות ולמעשה היווה לתחילת ההידרדרות של הקבוצה בחלק האחרון של העונה. שחקן בקבוצה אמר לקראת המשחק כי "הזכרונות הרעים מרעננה נשארו. אנחנו באים לנצח ולהמשיך מהיכן שהפסקנו. אנחנו במומנטום טוב ובאים עם הרבה אמונה".

לאחר שני ניצחונות רצופים ובמיוחד זה על מכבי תל אביב, בבאר שבע רוצים להמשיך את רצף הניצחונות כפי שעשו בעונה שעברה. המאמן אלישע לוי הזהיר את שחקניו מפני הפועל רעננה ואמר להם כי "הם קבוצה מסוכנת. הם ינסו להרדים אותנו, אבל בכל מצב נתון הם יוצאים להתקפות מתפרצות עם שחקנים מאוד מסוכנים. אם לא נהיה דרוכים, נשלם על זה".

מאור מליקסון צפוי לקבל מחר דקות ראשונות לאחר שנעדר קרוב לחודשיים בשל הפציעה. מליקסון כמובן לא ייפתח, אך המטרה היא לשלב אותו בחלק האחרון של המשחק. "יש לנו את המחליף הכי טוב בארץ", אמרו בבאר שבע בחיוך. אלישע לוי לא מתכנן שינויים בהרכב וה-11 שניצחו את מכבי תל אביב יפתחו גם מחר. בבאר שבע מאמינים כי 2,500 אוהדים ילוו את הקבוצה לאיצטדיון בנתניה.

אריק ינקו שוער הפועל רעננה. מגד גוזני
טבילת אש ראשונה. ינקו/מגד גוזני

יעמדו למבחן

הפועל רעננה: אריק ינקו

השוער הבכיר של רעננה החמיץ את כל פתיחת העונה בשל פציעה בכתף, ובקבוצה כבר בדקו אופציות לצירוף שוער בכיר במקומו. בסופו של דבר התברר שפציעתו חמורה פחות משחשבו בתחילה ומחר יעשה השוער את טבילת האש הראשונה שלו העונה בליגת העל. המשימה של ינקו מול החלק הקדמי הקטלני של באר שבע,לא תהיה קלה ובהחלט יהיה מעניין לראות באיזה כושר הוא נמצא.

הפועל באר שבע: אליניב ברדה ומאור בוזגלו

כן, בדיוק הם. שני השחקנים הבכירים של באר שבע עברו שבוע לא פשוט עם נבחרת ישראל, כשהם אפילו לא זוכים להיכנס כמחליפים. אי אפשר היה שלא לראות את האכזבה על פניהם. עכשיו הם חזרו הביתה לפינה החמה שלהם, כאשר גם בבאר שבע מקווים כי לנבחרת לא תהיה השפעה שלילית על השניים.

שחקני הפועל באר שבע אליניב ברדה (שמאל) מאור בוזגלו (ימין). ברני ארדוב
איך הם יחזרו מהפגרה? ברדה ובוזגלו/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

הפועל רעננה: אריק ינקו, עדי נמני, יניב לביא, יוגב לרמן, יקיר שינה, עמנואל אמבולה, פדרו סאס פטראצי, בן בנימין, שניר שוקר, אנתוני נווקאמה, ממאדו צ'אם.

הפועל באר שבע: אוסטין אג'ידה, בן ביטון, וויליאם סוארס, טומיסלב פאיוביץ', אופיר דוידזאדה, אובדיו הובאן, ג'ון אוגו, רועי גורדנה, מאור בוזגלו, דובב גבאי, אליניב ברדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully