וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: ניצחון בכורה לנס ציונה, ראשון לציון מושלמת

צפו בתקציר: רוט וסמית' הובילו את נס ציונה ל-87:91 על הרצליה . 73:75 לראשל"צ על אשדוד, דאוסן נפצע וירד לחדר ההלבשה

one

המחזור השני בליגת העל בכדורסל הושלם היום (שישי). באולם היובל בני הרצליה רשמה הפסד שני העונה, אחרי שנוצחה 91:87 בידי עירוני נס ציונה, שמצידה סימנה ניצחון ראשון. מכבי ראשון לציון רשמה ניצחון דרמטי, 73:75 על מכבי אשדוד.

ג'וש סלבי שחקן בני הרצליה. ברני ארדוב
משחק שקט. סלבי/ברני ארדוב

בני הרצליה - נס ציונה 91:87

הפעם האחרונה שבה בני הרצליה פתחה עונה עם שני הפסדים רצופים הייתה בעונת 2008/09, ואם לשפוט על פי פתיחת העונה שלה, היא בדרך לעוד תקופת מרובת אכזבות. ג'וש סלבי, שקלע 30 נקודות במחזור הראשון, נשמר על 8 בלבד הפעם, ובעוד קצורין סובל מהשמיכה הקצרה בסגל, נס ציונה המרעננת ברחה. הכתומים, שהגיעו למשחק אחרי ההפסד הביתי למכבי תל אביב, משיגה ניצחון ראשון העונה, לא מעט בזכות שני שחקני הרכש המדוברים, קרייג סמית' ומורן רוט. רוט, שערך הופעת בכורה במדיה במחזור הקודם וקלע רק שלוש נקודות, הציג יכולת משופרת בהרבה, ויחד עם טל דן סחף את קבוצתו לניצחון.

בלייזר פתח בטירוף עם שמונה נקודות מהירות בהרצליה, בעוד לאמיין ווילסון השאיר את נס ציונה קרובה. מהלך של סל ועבירה מצד יובל נעימי קבע 21:21 בתום הרבע הראשון. גיל אמיתי החל להפציץ שלשות ברבע השני, ולמרות יכולת טובה של עוז בלייזר גם ברבע הזה, נס ציונה ברחה והוליכה 32:41, שלוש דקות לסיום הרבע. יובל נעימי התעורר וצימק במו ידיו, אך סל של טל דן קבע 41:45 לנס ציונה בהפסקה.

טל דן הגיע ל-13 נקודות במאזנו האישי בפתיחת הרבע השלישי, והוביל את נס ציונה ליתרון דו ספרתי, 45:57. דאנק של ווילסון במתפרצת גרם לקצורין להזעיק פסק זמן, אבל השליטה של נס ציונה נמשכה. ג'וש סלבי, שהיה די רדום בדקות הקודמות, קלע סל ועבירה, אך איזלי קבע 51:60 לנס ציונה בתום הרבע השלישי.

נעימי והרצליה ניסו לנגוס בהפרש לקראת הישורת הסופית של המשחק, אך אור סולומון ו-ווילסון עם כמה מהלכים נאים הותירו את הפער על 10. הרצליה ניסתה לתת פוש אחרון במטרה לחזור למשחק, ומהלך של סל ועבירה מצד נעימי הוריד ל-81:76 בלבד, שתי דקות לסיום. טל דן במהלך גדול עם חסימה ואסיסט לווילסון סגר עניין. 87:91 לנס ציונה בסיום.

קלעו לבני הרצליה: יובל נעימי 25 (5 אסיסטים), ג'וש סלבי ועוזר בלייזר (10 ריבאונדים) 15 כל אחד, מגנום רול ודווין איבנקס 14 כל אחד, ג'ספר ג'ונסון 3, גל חלמיש 1.

קלעו לנס ציונה: לאמיין וילסון, טל דן (9 ריבאונדים) וקרייג סמית' (10 ריבאונדים) 17 כל אחד, מורן רוט 11 (5 אסיסטים), פרסטון נואלס 9, גיל אמיתי 8, טוני איזלי 7, אור סולומון 4, רובי בוסטיין 1.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
קרייג סמית' שחקן נס ציונה. ברני ארדוב
הוביל את נס ציונה לניצחון. קרייג סמית'/ברני ארדוב

מכבי אשדוד - מכבי ראשון לציון 75:73

שרון דרוקר ושחקניו מסמנים וי ראשון העונה, אבל מודאגת ממצבו של שון דאוסן, שנפצע במהלך הרבע הראשון ולא שב לפרקט. אשדוד, שהצליחה לחזור מפיגור דו ספרתי ברבע האחרון ונהנתה מבכורה טובה של קרטיס קלי, לא הייתה רחוקה מניצחון, אך נכנעה לתצוגת קלאץ' של לארי אובאנון.

אדווין יובילס פתח מצוין ועם שבע נקודות מהירות, העלה את אשדוד ליתרון 11:14. דאוסן עלה ללוח עם שתי נקודות ראשונות שצימקו ל-20:18 לאשדוד בתום הרבע הראשון, אבל מיד אחר כך נפצע וירד לטיפול בחדר ההלבשה. ג'רי סמית' רשם רבע שני מצוין, וסייע לראשון לציון לברוח ליתרון דו ספרתי, 30:43 במחצית.

ג'רי סמית' המשיך ביכולתו הטובה גם ברבע השלישי, וראשון לציון שמרה על יתרון קבוע. טרל האריס הוריד ל-49:42, חמש דקות לסיום הרבע. יאנגר צלף שלשה נוספת, אבל יהוא אורלנד ענה בצד השני וקבע 50:57 לראשון לציון בתום הרבע השלישי. לארי אובאנון חבר לג'רי סמית' הלוהט, ויחד השניים הציתו ריצה נוספת לראשון לציון, שהובילה 57:67 שש דקות לסיום. אבי בן שימול הצליח להוביל קאמבק נוסף עבור אשדוד, שפיגרה בשתי נקודות בלבד, שתי דקות לסיום. במהפך של אשדוד הושלם, אך אובאנון השווה חצי דקה לסיום, ודייק פעמיים מהקו כדי להחזיר את היתרון לראשון לציון. בן שימול החטיא עם הבאזר, וראשון לציון ניצלה מהפסד. 73:75 לחבורה של דרוקר בסיום.

מכבי ראשון לציון: ג'רי סמית 24, טוני יאנגר ולארי אובאנון 15 כל אחד, ג'רמיס סמית' 10, ניצן חנוכי 7, איגור נסטרנקו ושון דאוסן (2 דקות) 2 כל אחד.

קלעו לאשדוד: יהוא אורלנד 14, קרטיס קלי 13, טרל האריס 12, אדווין יובילס 11, אבי בן שימול 10 (5 אסיסטים), רם אליאספור 6, ג'רמיין הול 4, זאק רוזן 3.

ליאור ליובין עוזר מאמן נבחרת ישראל. קובי אליהו
כמעט ניצחון בפרמיירה הביתית. ליובין/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully