וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "עמדנו במטרות והשגנו ניצחון חשוב"

מאמן הפועל ת"א נהנה מהניצחון על נהריה, גייטס: "אני בישראל עונה שנייה וזה עוזר". חגאי: "התחרנו טוב יותר הפעם"

one

המחזור השני בליגת העל בכדורסל נמשך הערב עם שני משחקים: הפועל תל אביב הביסה 66:82 את העולה החדשה עירוני נהריה ואילו הפועל גלבוע/גליל עליון רשמה ניצחון בכורה, 70:76 על הפועל אילת, שמצידה ספגה הפסד ראשון.

מאמן הפועל, עודד קטש, סיכם: "שום דבר לא קל. היו עליות וירידות בריכוז ובאנרגיות. היה קצת משבר ברבע השלישי, לא היינו מרוכזים מספיק ורביב ודוראנד נפצעו ויחזקאל היה עם ארבע עבירות, אז לא נשארו לנו מובילי כדור. אבל בסך הכול עמדנו במטרות שלנו וכשהיינו קצת יותר חכמים עם הכדור, השגנו את הניצחון החשוב הזה".

יינסי גייטס, שכיכב עם 22 נקודות, אמר: "אני כאן כבר עונה שנייה, באותה מדינה ועם אותו מאמן, אז זה עוזר מאוד. הקהל כאן מצוין, הוא רועש ושומר על האנרגיות שלך גבוהות. הולך להיות כיף איתם. אני צריך לעשות התאמות כששומרים עליו, להיות סבלני ולמצוא את מי שפנוי".

ניצחונות להפועל תל אביב וגלבוע/גליל

עודד קטש מאמן הפועל תל אביב (ימין) עם רועי חגאי מאמן עירוני נהריה. מגד גוזני
קטש מרוצה, חגאי קצת פחות/מגד גוזני

המאמן המפסיד, רועי חגאי, אמר: "נתקענו התקפית. הייתה לנו בעיית פאולים ועייפות. צריך לראות את המשחק וללמוד אותו כדי לדעת בדיוק מה היה, בשטף של המשחק זה יותר קשה. התחרנו יותר טוב מאשר במשחק הקודם והיינו שם, אז ההפרש משקר. קשה פה בהדר יוסף ואי אפשר להיות מרוצים מהפסד. במשחק הבא אנחנו חייבים ניצחון, זה יותר בליגה שלנו. הסנטר שלנו (רות'בארט) פצוע וקשה להתמודד ככה. זו תחילת עונה ונעבוד על הדברים האלה כדי להיות יותר טובים בשבוע הבא".

מאמן הגלבוע, ברק פלג, שרשם ניצחון בכורה רשמי כמאמן, סיכם: "ככה אני רוצה לראות את הקבוצה הזו, בזה אני מאמין. מה שהיה בחולון היה קשור להתרגשות ולאפקט של שוק. היום, בבית, כולם יישרו קו והבינו את החשיבות. אני לא מדבר על נקודות, אלא על זינוקים על כדורים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully