וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדן נגד לברון ונוביצקי: "82 משחקים הם לא בעיה"

כוכב העבר תקף את השניים, שטענו שיש יותר מדי משחקים בעונה: "אם היו פחות, הייתי מוצא מקום אחר לשחק בו בשאר הזמן"

לברון ג'יימס מיאמי היט עם מייקל ג'ורדן בעלים שארלוט בובקאטס. AP
מייקל היה רוצה לשחק עוד, לברון פחות/AP

לאחר שבליגת ה-NBA הודיעו שהם מתכוונים לערוך ניסוי מסקרן, במסגרתו משחק ההכנה ביום ראשון בין ברוקלין לבוסטון יערוך רק 44 דקות במקום ה-48 הרגילות, בניסיון לבחון את האפשרות להקל על העומס הרב המוטל על השחקנים לאורך העונה המתישה, החליטו שניים מהכוכבים הגדולים של הליגה להביע את דעתם.

לברון ג'יימס ודירק נוביצקי הבהירו ביממה האחרונה שלדעתם, הבעיה איננה באורך המשחקים, כי אם בכמות שלהם. "אנחנו יכולים לשחק גם 50 דקות, אבל כל השחקנים חושבים שיש יותר מדי משחקים", אמר קינג ג'יימס ואילו הג'רמינייטור הוסיף: "אפשר לקבוע הכול גם ב-60 משחקים במקום ב-82".

כעת, מי שבחר להגיב לשניים ולתקוף את הדעה אותה הם הציגו, הוא לא אחר מאשר הגדול מכולם והבעלים של שארלוט, מייקל ג'ורדן. כוכב העבר אמר: "אני אוהב מאוד את לברון ודירק, אבל בתור בעלים של קבוצה שגם שיחק בליגה הזו, אני יכול לומר שאהבתי לשחק. אם לא הייתי משחק 82 משחקים בעונה, עדיין הייתי מוצא איזשהו מקום אחר לשחק בו בשאר הזמן, כי זו האהבה למשחק שהייתה לי. בתור שחקן, מעולם לא חשבתי ש-82 משחקים בעונה זו בעיה".

ג'ורדן הוסיף בשיחה אותה קיים עם ESPN: "אבל אם זה מה שהשחקנים היום רוצים לעשות, אנחנו כבעלים יכולים לשבת עם השחקנים, להעריך את המצב ולדבר עליו. אבל אז כולנו נרוויח פחות כסף. השחקנים מוכנים לוותר על כסף כדי לשחק פחות משחקים? זו השאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully