וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: קלן - דורטמונד 1:2, באיירן מינכן - ברמן 0:6

גונדואן חזר אחרי 340 יום, אבל גם זה לא עזר לסגנית האלופה. צמד היסטורי ללאהם. ניצחון לדי מתאו, קאמבק ענק לשטוטגרט

אילקאי גונדואן שחקן דורטמונד (שמאל) מול קווין פוגט שחקן קלן. Dennis Grombkowski, GettyImages
גם הקאמבק של גונדואן לא עזר/GettyImages, Dennis Grombkowski

אחרי פגרת הנבחרות, שהייתה ממש לא מוצלחת מבחינת הנבחרת המקומית שלה, חזרה הערב (שבת) הבונדסליגה לפעילות עם המחזור השמיני. בשל משחקי הנבחרות, לא נערך השבוע משחק ביום שישי כבכל שבוע, ובמקום כך התווסף משחק בשבת. נראה שעולם כמנהגו נוהג. בורוסיה דורטמונד שוב אכזבה, גם עם מרקו רויס ואילקאי גונדואן בהרכב, והפסידה 2:1 לקלן למרות משחק טוב שלה. באיירן מינכן טיילה ל-0:6 על ורדר ברמן האומללה, כשפיליפ לאהם כובש צמד. שטוטגרט חזרה מ-3:0 ל-3:3 ביתי מול לברקוזן. וולפסבורג ניצחה 1:2 בפרייבורג, מנשנגלדבאך עשתה את שלה באותה תוצאה בהאנובר ומיינץ גברה על אוגסבורג 1:2. שאלקה ורוברטו די מתאו במשחק הבכורה שלו כמאמן הקבוצה ניצחו 0:2 את הרטה ברלין.

פיליפ לאהם שחקן באיירן מינכן. GettyImages
צמד היסטורי. לאהם/GettyImages

באיירן מינכן - ורדר ברמן 0:6

321 משחקי בונדסליגה, מתוכם 200 ניצחונות, אלו המספרים של קפטן באיירן מינכן ועד הקיץ האחרון גם של אלופת העולם גרמניה, פיליפ לאהם. במשחק מול ורדר ברמן הוא עשה משהו שלא יצא לו לעשות מעולם בבונדסליגה: לכבוש צמד. קפטן הבווארים הוביל אותם ל-0:6 על ורדר ברמן האומללה עם צמד, כשצ'אבי אלונסו עם שער הליגה הראשון שלו מאז 28 באוגוסט 2011, במשחק של ריאל מדריד מול סראגוסה, תומאס מולר בפנדל ומריו גצה עם צמד משלו משלימים את החגיגה. באיירן שיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-20, ברמן נותרה אחרונה עם ארבע נקודות בלבד.

לאהם כבש ראשון בדקה ה-20 בבעיטה מצוינת מ-14 מטר אחרי מסירה של תומאס מולר. כעבור שבע דקות בעט צ'אבי אלונסו כדור חופשי שטוח שעבר מתחת לחומת השחקנים של ברמן וחדר פנימה כדי לקבוע 0:2. מולר כבש את השלישי בפנדל בדקה ה-43, שתי דקות לפני שגצה כבש שער משלו כדי לעשות את זה 0:4. במחצית השנייה כבש לאהם את החמישי בדקה ה-79 בבעיטה מקרוב אחרי נגיעה של ג'רדאן שאקירי. גצה השלים בדקה ה-87 עם בעיטה מרחוק אחרי עוד בישול של מולר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
קווין פוגט שחקן קלן (ימין) חוגג עם חבריו. GettyImages
חגיגה גדולה בקלן/GettyImages

קלן - דורטמונד 2:1

אילקאי גונדואן חזר לשחק כדורגל אחרי 430 יום ולשחק בדורטמונד אחרי 434 ימים, ואפילו פתח בהרכב של סגנית האלופה. גם מרקו רויס והנריך מחיטריאן חזרו מפציעות ופתחו בהרכב. למרות כל זה, דורטמונד המשיכה במומנטום השלילי שלה בבונדסליגה, אולי הרע ביותר בתקופתו של יורגן קלופ בקבוצה. זהו הפסד ליגה שלישי ברציפות לשוורצגלבן, שירדו עד למקום ה-14 בליגה עם שבע נקודות בלבד מתוך 24 אפשריות. איזו פתיחת עונה שחורה של דורטמונד. קלן טיפסה עד למקום העשירי עם תשע נקודות.

קווין פוגט העלה את המקומיים ליתרון בדקה ה-40 לאחר בישול של מרסל ריסה ובעקבות רשלנות בהגנת האורחת. צ'ירו אימובילה איזן שלוש דקות אחרי פתיחת המחצית השנייה ובעקבות מסירת עומק נהדרת של מרקו רויס. אבל דווקא בדקות הטובות של דורטמונד היא ספגה את השני, שוב אחרי טעות בהגנה, כשהפעם הנהנה היה זימון צולר שקבע 1:2 בדקה ה-74.

יונג מין סון שחקן לברקוזן. GettyImages
איזה פראיירים. שחקני לברקוזן/GettyImages

שטוטגרט - לברקוזן 3:3

שטוטגרט - לברקוזן 3:3

איזה קאמבק מטורף או איזה לוזריות, תחליטו אתם לאיזה צד אתם מתייחסים. לברקוזן פתחה את המפגש מול שטוטגרט בסערה והובילה 0:3 כבר אחרי 41 דקות, כשיונג מין סון כובש צמד (4 ו-9) וקארים בלארבי מוסיף אחד. אלא שבמחצית השנייה, הקבוצה של רוג'ר שמידט נעלמה, ספגה שלוש פעמים (טימו ורנר - 57, פלוריאן קליין - 67 ומרטין הרניק - 76) ורשמה קאמבק קסום מבחינתה בדרך ל-3:3 סנסציוני. בעקבות התיקו, לברקוזן צנחה אל המקום השישי עם 13 נקודות, שטוטגרט עלתה מעל הקו האדום עם שש נקודות.

שאלקה - הרטה ברלין 0:2

רוברטו די מתאו רשם בכורה מרשימה מאוד בקבוצתו החדשה. אחרי הזעזוז שעברה בעקבות ההפסד 2:1 להופנהיים במחזור שעבר, הצליחה שאלקה עם מאמנה האיטלקי החדש לנצח 0:2 את הרטה ברלין בזכות שערים של קלאס יאן הונטלאר, שנמצא בכושר מצוין וכבש גם במדי נבחרת הולנד מול קזחסטן, ויוליאן דראקסלר. בעקבות הניצחון, עלתה שאלקה למקום השמיני עם 11 נקודות, הקבוצה מהבירה עם שמונה נקודות במקום ה-13.

הרויאל בלוז כבשו את הראשון בדקה ה-19 לאחר שהגבהה נהדרת של יוליאן דראקסלר מצאה את הונטלאר, שנגח מ-12 מטר עם הפדחת לפינה את ה-0:1. השער השני הגיע בדקה ה-65 כשדראקסלר המצוין פרץ עם הכדור ושחרר בעיטה מ-20 מטר, שפגעה באחד משחקני ההגנה, קפץ וחדר פנימה את ה-0:2.

משחקים נוספים:
פרייבורג - וולפסבורג 2:1
לפרייבןרג: סבסטיאן קרק (90), לוולפסבורג: דניאל קאליג'ורי (8 ו-66)

האנובר - מנשנגלדבאך 3:0
למנשנגלדבאך: מקס קרוזה (14 ו-90), גרניט ג'אקה (49)

מיינץ - אוגסבורג 1:2
למיינץ: יונאס הופמן (20), חאירו (23), לאוגסבורג: טוביאס ורנר (78)

קלאס יאן הונטלאר שחקן שאלקה. רויטרס
שער גדול. הונטלאר/רויטרס
רוברטו די מתאו מאמן שאלקה (ימין). רויטרס
התגעגע לטעם הניצחון. די מתאו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully