וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה לאומית: בני יהודה הביסה את אחי נצרת 0:4

הצגה של הזהובים בבלומפילד. עזוז, צרויה, עגייב וצעירי חגגו מול דורה ושחקניו. קרית גת עלתה זמנית למקום הראשון

המחזור השביעי בליגה הלאומית יצא לדרך ביום שישי עם חמישה משחקים. בני יהודה, לה משחק חסר, הביסה את אחי נצרת והיא ממשיכה להיראות מצוין. בני לוד עוד פעם אכזבה בבית ושתי העולות החדשות, עירוני טבריה ומכבי קרית גת, שוב ניצחו, כשהאחרונה שוב כבשה את הפסגה.

שחקני בני יהודה, איציק עזוז, אביעד בורלא, דולב חזיזה, אביב חדד. ברני ארדוב
נראים גדולים על הליגה. שחקני בני יהודה/ברני ארדוב
שחקני בני יהודה, פדרו גלבאן, גל צרויה. ברני ארדוב
שער חמישי העונה. גל צרויה משמאל/ברני ארדוב

בני יהודה - מכבי אחי נצרת 0:4

בני יהודה נראית כמו קבוצה שהסירה סופית את מכשולי ההתאקלמות בליגת המשנה, והיום השיגה ניצחון מרשים על קבוצה יומרנית שחולמת בקול רם על עלייה. לקבוצה של יוסי אבוקסיס זה היה ניצחון שלישי ברציפות, כשבשלושתם היא רושמת הפרש שערים 1:13. ככה חוזרים לליגת העל. שלומי דורה ושחקניו לעומת זאת, רשמו הפסד ראשון העונה.

המשחק נפתח בצורה מאוזנת, אבל בדקה ה-29 הגיע שובר השוויון; איציק עזוז השצלט על כדור שחזר מההגנה האורחת ומ-25 מטר שלח בעיטה חזקה בחצי גובה, פנימה. גל ניר היה צריך לעצור, אבל נכנע. בדקה ה-45 זה כבר 0:2. גל צרויה נשלח לתוך הרחבה ומזווית אלכסונית הקפיץ מעל ניר, היישר לרשת. שער יפה מאוד של הקשר-חלוץ, החמישי שלו העונה.

השלישי הגיע בדקה ה-65, אחרי שעוז ראלי העביר מסירה מצד ימין ואמיר עגייב בעט היטב, בלי לעצור, לקורה ופנימה. החגיגה של הזהובים נמשכה בדקה ה-73, כשהפעם הגיע תורו של בן צעירי לגלגל פנימה ולקבוע 0:4.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן בני יהודה, טל בובליל. ברני ארדוב
טל בובליל מנצח במאבק אווירי בבלומפילד/ברני ארדוב

עירוני טבריה - הפועל ניר רמת השרון 0:2

העולה החדשה ממשיכה לדהור במעלה הטבלה והיא עם 10 נקודות מ-12 האחרונות. שערים של שלום עקיבא בדקה ה-53 ושל כפיר בן דוד בדקה ה-92, הכריעו את המשחק והנחיל לאורחת הפסד רביעי ברציפות.

בני לוד - הפועל עפולה 0:0

בשבוע שעבר בני לוד ניצחה בזכות שער עצמי חמש דקות בתוך תוספת הזמן, אבל הפעם היא לא הצליחה לצבור שלוש נקודות וסיימה בתוצאה מאוד מאכזבת מבחינתה. הקבוצה של סלימאן אזברגה עם משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון בית. עפולה עם נקודה לא רעה בחוץ.

הפועל נצרת עילית - עירוני קרית גת 1:0

העולה החדשה ממשיכה להפתיע ונראה שהיא התאוששה לחלוטין משני הפסדים רצופים לא מזמן. נדב כידר כבש בדקה ה-85 והשער הזה הספיק לאורחים בשביל לנצח ולעשות את הדרך הארוכה הביתה, שמחים ומאושרים, ממרומי המקום הראשון בטבלה. נצרת עילית עדיין עמוק במאבקי התחתית.

הכח עמידר רמת גן - הפועל ראשון לציון 1:0

שער של תומר ששונקר בדקה ה-68 עשה את ההבדל עבור ראשון לציון, שבזכות שלוש הנקודות התרחקה בצורה משמעותית מהתחתית. הכח שנראתה במגמת התאוששות בשני המחזורים האחרונים, חזרה למסלול ההפסדים והיא עדיין מתחת לקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully