וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נשחרר את כל מי שלא רוצה להיות במכבי נתניה"

16.10.2014 / 13:05

בקבוצה מאסו בציטוטים עלומי שם מצד השחקנים, עוזר המאמן שי הולצמן התריע באימון: "מי שמצטער שהוא כאן, שיודיע"

יוסי מזרחי מאמן מכבי נתניה עם שי הולצמן. ניב אהרונסון
לא מוכנים לקבל ביקורות בעילום שם. שי הולצמן עם יוסי מזרחי/ניב אהרונסון

במכבי נתניה מאסו בציטוטים הנאמרים על ידי שחקנים ומובאים בעילום שם בכלי התקשורת. בימים האחרונים התרבו הפרסומים ובהם ביקורת המוטחת על ידי שחקנים שלא לייחוס וזאת בעקבות האיחור במשכורות, אי תשלום מענקי העלייה וכנגד צירוף שחקנים חדשים כמו רומאריו פירס, בחינת האפשרות שרודי חדד יצורף והדיבורים על כך שעודד גביש מועמד. כל אלה הולידו, כאמור, ביקורות עלומות שם מצד שחקנים מסוימים והדבר מכעיס מאוד את הבעלים אלי שגב ואת הצוות המקצועי.

הבוקר (חמישי), לפני האימון, הסביר עוזר המאמן שי הולצמן מה מתוכנן לשחקנים בתרגול ולפני שהחל האימון הוסיף: "דרך אגב, קראתי שיש כאן שחקנים שמצטערים על כך שהם במכבי נתניה. אז אני מודיע לכל מי שמצטער שהוא כאן, שהוא פשוט יכול להודיע עכשיו שהוא לא רוצה להיות כאן ולא רוצה לעשות את האימון עכשיו. אנחנו נשחרר את כל מי שלא רוצה להיות במכבי נתניה". כצפוי, שום שחקן לא הודיע שהוא מצטער שהוא במועדון ולא היה שום שחקן שביקש להיעדר מהאימון כיוון שחייבים לו כסף.

באימון שהיה ברובו טקטי, המשיך המאמן יוסי מזרחי לתרגל כמגן ימני את איאד אבו עביד ואת עידו לוי כבלם. רודי חדד התאמן הפעם בצד ונראה כי עוד רחוקה הדרך, אם בכלל, לצירופו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully