וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "אשמח לאמן במנצ'סטר יונייטד יום אחד"

ספר חדש בשם 'הסודות של פפ' חושף כמה פרטים מעניינים על מאמן באיירן, שגם דחה הצעות מפתות מצ'לסי ומנצ'סטר סיטי

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן. Alexander Hassenstein, GettyImages
אוהדי יונייטד בוודאי ישמחו לראות אותו. גווארדיולה/GettyImages, Alexander Hassenstein

מאז שהתפטר מתפקידו כמאמנה האגדי של מנצ'סטר יונייטד, מועדון הפאר האנגלי די מקרטע ואחרי עונה נוראית עם דייויד מויס, גם לואי ואן חאל לא מצליח להפוך את יונייטד למה שהיא הייתה בימי פרגי וייתכן מאוד שהמאמן הבא שינסה להיכנס לנעליו הענקיות של הסקוטי הוא לא אחר מאשר פפ גווארדיולה.

ספר חדש שיצא על פפ ונקרא "הסודות של פפ", חושף את תכניותיו לעתיד של המאמן הקטלאני שמצוטט בו כאומר: "אני אוהב את האווירה במנצ'סטר, אני רואה את עצמי מאמן שם יום אחד". אחרי הצלחה מסחררת כמאמן ברצלונה, גווארדיולה מונה למאמן באיירן מינכן בתחילת העונה שעברה, אך סיכם על מעברו לאלינץ ארינה עוד לפני התפטרותו המפתיעה של הסקוטי ממנצ'סטר יונייטד.

בספר שנכתב על ידי העיתונאי מרטי פרנאו, נטען גם שצ'לסי ומנצ'סטר סיטי רצו להחתים את גווארדיולה בשורותיהן, לפני שהסכים להחליף את יופ היינקס בבאיירן מינכן ושם סוף לחיזורים מאנגליה. פרנאו כתב עוד בספרו כי: "במהלך שהותו של פפ בניו יורק, צ'יקי בגיריסטיין המנהל הטכני של מנצ'סטר סיטי חיזר אחריו והוא גם נפגש בפריס עם רומן אברמוביץ' הבעלים של צ'לסי שהיה מוכן לעשות הכל כדי להביאו לסטמפורד ברידג', אבל אחרי כמה חודשים של התלבטות הוא בחר בבאיירן"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully