וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויליאם גאלאס פרש מכדורגל: "לא יכול יותר"

בלם נבחרת צרפת לשעבר, שזכה בשתי אליפויות עם צ'לסי, תלה את הנעליים בגיל 37. שיחק גם בארסנל וטוטנהאם

שחקן נבחרת צרפת וויליאם גאלאס חוגג. רויטרס
קריירה מפוארת הגיעה לסיומה. וויליאם גאלאס/רויטרס

בגיל 37, אחרי 19 שנים כמקצוען, וויליאם גאלאס הודיע היום (חמישי) על פרישה מכדורגל. בלם נבחרת צרפת לשעבר, שזכה בשתי אליפויות עם צ'לסי של ז'וזה מוריניו ב-2005 ו-2006, החליט לתלות את הנעליים אחרי ששיחק בשנה האחרונה בפרת' גלורי מהליגה האוסטרלית.

"זה לא קל להודיע דבר כזה", אמר גאלאס לעיתון הצרפתי "ל'אקיפ". "אתה תמיד אומר לעצמך שאתה יכול להמשיך, אבל היום הגעתי למסקנה שאני כבר לא יכול לשחק יותר".

גאלאס צמח באקדמיית הנוער המפוארת של קלרפונטן (לצד תיירי הנרי וז'רום רותן) והחל את הקריירה המקצוענית שלו בקון, לה עזר להעפיל לליגה הראשונה לפני שעבר למארסיי. אחרי ארבע שנים במדים התכולים, קלאודיו ראניירי החליט לרכוש את גאלאס תמורת 6.2 מיליון ליש"ט ולהביאו לצ'לסי. הבלם נשאר בסטמפורד ברידג' חמש עונות, ואחרי האליפות השנייה חצה את הכביש ועבר לארסנל. במדי התותחנים הוא שיחק ארבע עונות ואז המשיך ליריבה טוטנהאם, שהייתה הקבוצה האירופית האחרונה שלו (2010-2013).

רק בצ'לסי היו לגאלאס תארים, כשפרט לאליפויות הוא זכה גם בגביע הליגה ובמגן הצדקה. הוא כבש 31 שערים בכל המסגרות במדי קבוצותיו השונות, ובנבחרת צרפת הוסיף עוד חמישה שערים ב-84 משחקים והיה שותף לזכייה בגביע הקונפדרציות ב-2003 ולהגעה לגמר המונדיאל ב-2006.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully