וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה בהפועל ירושלים: "זה לא צריך לקרות"

16.10.2014 / 9:17

בקבוצה קיוו לפתיחה טובה יותר ביורוקאפ ונותרו מתוסכלים בעקבות ההפסד בטורקיה. רייט: "לא הצלחנו בגלל האיבודים"

ברייסי רייט שחקן הפועל ירושלים. אדריאן הרבשטיין
מקווה להשתפר בהמשך. ברייסי רייט/אדריאן הרבשטיין

לאחר שהשיגו ניצחונות בליגה הישראלית, בהפועל ירושלים רצו לפתוח גם את המסע האירופי ברגל ימין. ההפסד 80:76 לבאנביט הטורקית במסגרת היורוקאפ גרם לאכזבה בקרב השחקנים ואנשי ההנהלה.

בירושלים סבורים שנעשו מספר טעויות במשחק - באיזור הצבע, איבודים לא הכרחיים - וההפסד לווה בתחושת החמצה. המאמן דני פרנקו צפוי לעבוד על כך עם השחקנים באימונים הקרובים.

פרנקו הודה: "אנחנו מאוכזבים מהמשחק. היה משחק פיזי מאד ולכל קבוצה היו את הריצות שלה". המאמן סבור כי "הטורקים שלטו בצבע שלנו וזה לא צריך לקרות, הם ידעו לעשות כמה מהלכים גדולים ברבע האחרון, ועדיין היו לנו אפשריות לנצח את המשחק וחבל שלא עשינו את זה. נצטרך לדרוש מעצמנו יותר כבר במשחק הליגה הבא ביום ראשון נגד הפועל תל אביב".

ברייסי רייט אמר: "זה היה משחק חוץ קשה עבורנו. שיחקנו מול קבוצה טובה. לא שיחקנו בדיוק כמו שרצינו, גם באנביט לא היתה בשיאה, אך זה הספיק לה בכדי לנצח את המשחק הזה. למרות שהייתה לנו הזדמנות במשחק הזה, לא הצלחנו בגלל האיבודים. מקווה שנשתפר".

בר טימור הוסיף: ?שיחקנו באולם קשה, נתנו פייט, אבל הייתה לנו ירידה קצת בחצי השני ושילמנו על כל מיני טעויות שעשינו . בסופו של דבר הצלחנו לחזור למשחק ובסוף כמה מהלכים הכריעו אותו. אנחנו ממשיכים הלאה ליום ראשון ומתכוננים למשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully