וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: ירושלים הפסידה 80:76 לבאנביט במחזור הפתיחה

פספוס גדול לאדומים, שלא ניצלו את חסרונם של שניים מכוכבי היריבה הטורקית, שמטו יתרון 11 נקודות ברבע הראשון ורשמו הפסד במחזור הראשון. ג'ונס בלט עם 19

יותם הלפרין שחקן הפועל ירושלים. אדריאן הרבשטיין
עוד תצוגה חלשה. הלפרין/אדריאן הרבשטיין

הפועל ירושלים פספסה הערב (רביעי) הזדמנות גדולה להשיג ניצחון חוץ ראשון במשחק פתיחת העונה ביורוקאפ, לאחר שנוצחה 80:76 בידי באנביט הטורקית. הביתיים חסרו שניים מכוכביהם הגדולים, ארל רולאנד וצ'אק דייויס, אך ירושלים, שנקלעה ליום התקפי חלש, לא ניצלה זאת כדי לנצח. אחרי שני הניצחונות הקלילים בפתיחת העונה בליגת העל, ירושלים שוב יורדת לקרקע.

ירושלים פתחה טוב יותר המשחק ועלתה ליתרון 11 נקודות במחצית הראשונה, אך אז ההתקפה של האדומים נעצרה, ההגנה בצבע הייתה פרוצה, והטורקים חזרו לאט לאט למשחק. ג'וזף ג'ונס השאיר את ירושלים במשחק במחצית השנייה במו ידיו, אך הוא לא הספיק מול הצעירים הנמרצים של מאמן באנביט זוראן לוקיץ', ששוב חוגג על חשבון האדומים, בדיוק כמו בעונה שעברה בכהונתו כמאמן ניז'ני נובגורוד. ג'ונס, כאמור, היה המצטיין בשורות ירושלים עם 19 נקודות, אך הוא לא הצליח לחפות על עוד ערב חלש של ליאור אליהו (3 נקודות) ויותם הלפרין (8). ברייסי רייט הוסיף 14, אך ירושלים הייתה חסרה את היד המדויקת שלו בדקת הסיום.

ג'וזף ג'ונס שחקן הפועל ירושלים. אדריאן הרבשטיין
19 נקודות שלא הספיקו. ג'וזף ג'ונס/אדריאן הרבשטיין

מהלך המשחק

סמי מחייה קלע את הנקודות הראשונות במשחק, אבל אליהו וסמית' עם שני סלים העלו את ירושלים ל-2:4. קיצ'ן במהלך של סל ועבירה העלה את ירושלים ל-6:9, חמש דקות לסיום הרבע הראשון. מחייה חימם את הידית, הגיע לשש נקודות וקירב את באנביט לפיגור נקודה, 13:12. טוני גפני עלה מהספסל, העלה את רמת האנרגיות מהספסל ועם ליי אפ מתחת לסל קבע 14:17 לירושלים. רייט מהקו העלה ל-14:19 לירושלים בתום הרבע הראשון.

ברייסי רייט פתח את הרבע השני עם ארבע נקודות רצופות, והעלה את ירושלים ליתרון שבע נקודות, 16:23. ההתקפה של ירושלים עבדה היטב גם בפוזשנים הבאים, וסל של הלפרין מאסיסט יפה של ג'ונס קבע 18:27. הלפרין קלע שלשה ראשונה במשחק, אך הטורקים הורידו ל-33:24 לירושלים. הטורקים המשיכו להדק את ההגנה ולקלוע בקלות מתחת לגל, כדי לצמק ל-31:35 בלבד בירושלים. סל משוגע של ורמיינקו בהדיפה הוריד ל-33:35 לירושלים בירידה להפסקה.

ירושלים פתחה בצורה מבולבלת גם את הרבע השלישי, הלפרין איבד שני כדורים רצופים, והטורקים השוו ל-37:37. שלשה של הלפרין במעבר החזירה את היתרון לירושלים, אבל ההתקפה שוב נעצרה, הצבע שוב היה פרוץ, ובאנביט ניצלה זאת כדי להפוך את התוצאה ולעלות ליתרון 41:45, שלוש דקות לסיום הרבע. באנביט הוליכה 50:52 בתום הרבע השלישי.

הרבע הרביעי נפתח במומנטום טוב של באנביט, ולמרות דקות טובות של בר טימור בהגנה, היא הצליחה לשמור על התירון שלה. דאנק גדול של סימונס במתפרצת קבע 52:57 לבאנביט וגרם לפרנקו להזעיק פסק זמן. ריצה נוספת של ירושלים, בראשות סמית' וג'ונס, הורידה לנקודה בלבד לזכות באנביט, חמש דקות לסיום. ג'ונס המשיך לסחוט עבירות אך לזייף מהקו, ושלשה של מחייה העלתה את באנביט ל-65:68. שלשה נדירה של ג'ונס ועוד שתיים של סמית' החזירו את היתרון לירושלים, דקה לסיום. רייט קלע מחצי מרחק, אך שלשה גדולה של מחייה החזירה את היתרון לבאנביט, חצי דקה לסיום. סמית' וג'ונס החטיאו בצד השני, ושתיים של ורמיינקו סגרו עניין. 76:80 לבאנביט בסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ברייסי רייט שחקן הפועל ירושלים. אדריאן הרבשטיין
נעלם בסיום. רייט/אדריאן הרבשטיין

סטטיסטיקה

קלעו להפועל ירושלים: ג'וזף ג'ונס 19 (7 מ-10 מהשדה) ו-7 ריבאונדים, ברייסי רייט 14, 6 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, דונטה סמית' 13, 7 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-5 איבודים, דרווין קיצ'ן 11, יותם הלפרין 8, יניב גרין 4, ליאור אליהו 3 (1 מ-5 מהשדה), טוני גפני 2 (1 מ-5 מהשדה), בר טימור 2, אדם אריאל שותף (דקה) ולא קלע.

בלטו בבאנביט: סמי מחיה 17 ו-7 ריבאונדים, ולדימיר דראגיצ'ביץ' 16 ו-8 ריבאונדים, קית' סימונס 13, ולדימיר ירמולנקו 13.

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו. אדריאן הרבשטיין
בחזרה לקרקע. פרנקו/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully