וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריימונד דומנק: "לייבין קורזאבה דביל"

מאמן צרפת לשעבר תקף את מגן הנבחרת הצעירה, שהתגרה בשחקני שבדיה והפך לבדיחה ברשת: "איפה המוח שלו?"

יומיים אחרי ההדחה הטראומטית של נבחרת צרפת הצעירה בפלייאוף ליורו 2015, בעקבות התבוסה 4:1 בשבדיה, והרוחות עדיין סוערות. הצרפתים הצעירים הגיעו לשבדיה עם יתרון של 0:2, נקלעו לפיגור 3:0 ואז צימקו מראשו של לייבין קורזאבה בדקה ה-87. שער החוץ הזה אמור היה לשלוח את האורחים ליורו בצ'כיה וקורזאבה חגג עם הצדעה בפניהם של יריביו, כאילו להגיד: אני לא רואה אתכם. אלא שהשבדים צחקו אחרונים. הם התעצבנו, כבשו בחלוף דקה מרגלי אוסקר לויצקי והחזירו בהתגרות זהה מול פניו של קורזאבה, שהודח עם נבחרתו, ספג ביקורות קשות מבית והפך לבדיחה התורנית ברשתות החברתיות.

ריימונד דומנק, מאמן נבחרת צרפת לשעבר שעבד גם בנבחרות הצעירות בעברו, לא פספס את ההזדמנות לחנך. "כשאתה רואה את ההתנהגות הזו של קורזאבה... הוא דביל, פשוט כך", אמר דומנק ל"לה מונד". "אני תוהה איפה המוח שלו נמצא. אפילו כשמשחקים נגד נבחרות כמו איי פארו, המשחק לא מוכרע מעצמו או בזכות יכולת אישית, אלא בזכות חשיבה נכונה. אנחנו מנסים להסביר להם שלמרות שהם משחקים בקבוצות גדולות, לא מנצחים משחקים כאלה מראש. זה לא עוזר וזה מתחיל להיות מעייף".

המאמן הנוכחי של הנבחרת הצעירה, פייר מנקובסקי, גינה גם הוא את המעשה של קורזאבה: "זה לא נורמלי, חייבים לכבד את כולם. כבר חשבתי שהנה אנחנו בכל זאת עולים, ואזה זה קרה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צוחק מי שצוחק אחרון. לייבין קורזאבה והשבדים, שלב אחר שלב/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully