וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאן גיגס: "גארת' בייל יכול להיות הגדול בהיסטוריה"

כוכב ריאל מדריד קיבל מחמאות גדולות מבן ארצו: "הוא עמד בכל הציפיות, ויותר מזה". קסיאס: "אמשיך בנבחרת כל עוד ירצו בי"

גארת' בייל שחקן נבחרת ויילס. GettyImages
גיגס מעלה את רף הציפיות עוד יותר. בייל/GettyImages

לאחר שהצטיין גם במשחקים האחרונים של נבחרתו, קיבל הערב (רביעי) גארת' בייל מחמאות גדולות מגדול שחקני וויילס בכל הזמנים - ריאן גיגס. "היתה לו עקומת לימוד גדולה בעונה שעברה אבל הוא עמד בכל הציפיות, ויותר מזה", אמר הסמל הגדול של מנצ'סטר יונייטד על יורשו. "הוא בחור נהדר שרוצה להשתפר ורוצה להיות הטוב ביותר. אני חושב שהוא יכול להיות השחקן הטוב ביותר בכל הזמנים. הוא יכול להיות טוב ככל שירצה, כי יש לו כישרון מדהים".

עוד בריאל מדריד: שוער הקבוצה איקר קסיאס התראיין היום במסגרת אירוע פרסומי, ודיבר בין היתר גם על שריקות הבוז ששמע מהקהל לא מזמן. "אני מרגיש אהוב כאן", אמר הסמל הגדול של הבלאנקוס. "אף אחד לא אוהב ששורקים לו בוז, אבל אין לי בעיה. אני צריך להתאמן קשה, לשחק טוב ולוודא שכולנו נחגוג בסוף העונה. לא אלך נגד האוהדים שלי, שנמצאים איתנו גם ברגעים הקשים".

על יכולתו בתקופה האחרונה, בפרט בנבחרת ספרד, שגרמה לכך שסופסל במשחק האחרון של אלופת אירופה, אמר קסיאס: "אני לא בן אלמוות, וכולם צריכים לדעת מתי לפרוש מהנבחרת. כרגע אני מרגיש טוב מספיק כדי לעזור לנבחרת שלי להגיע לאליפות אירופה. יש לי מערכת יחסים מצוינת עם ויסנטה דל בוסקה, ואני לא שבור שלא שיחקתי מול לוקסמבורג. זה חלק מהחיים. אני ודה חאה חלק מהווה וחלק מהעתיד. אמשיך בנבחרת כל עוד המאמן ירצה אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully