וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלבוט לא יתרום להפועל תל אביב כי נעלב מברקוביץ'?

15.10.2014 / 16:14

גורמים במועדון רמזו כי התבטאות המנג'ר לאחר שאיש העסקים ויתר על רכישת המועדון פגעה באמריקאי. בסביבת גלבוט מכחישים

איל ברקוביץ', הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
בסביבת גלבוט טוענים שעיכוב התרומה הוא בגלל החגים. ברקוביץ'/יוסי ציפקיס

שבועות סוערים עברו על הפועל תל אביב, כששוב עסקת מכירת המועדון לא יצאה לפועל. כזכור, המליונר היהודי-אמריקאי ראסל גלבוט עמד בפני רכישת הקבוצה לטענת מספר גורמים, אך נסוג ברגע האחרון. עם או בלי קשר לעסקה, גלבוט הבטיח כי יתרום כמיליון שקל לאדומים, כסף שטרם הגיע לקופת המועדון. גורמים המקורבים לעסקה שירדה לטימיון אמרו כי לאחר החגים הכסף ייכנס לחשבון של המועדון, והדבר מתעכב רק בגלל החגים. עם זאת, גורמים בהפועל תל אביב רמזו כי ייתכן שגלבוט וסביבתו נעלבו מהתבטאות של המנהל המקצועי איל ברקוביץ', שאמר אז: "הוא לא בא? יבוא מישהו אחר. לקנות מועדון כדורגל כמו הפועל תל אביב זה כבוד גדול, ומי שלא רוצה - יבוא מישהו אחר. אני לא דואג. בסוף יבוא הרוכש המתאים, כנראה שזה לא היה האיש המתאים". חשוב לציין, כי בסביבת הרוכשים מכחישים כי העברת הכספים מתעכבת בגלל אותה התבטאות.

תגובת הפועל תל אביב: "כנראה שאותם 'גורמים' עלומי שם ואישיות מתקשים גם בהבנת הנקרא והנשמע שהרי ברקוביץ' אמר שגלבוט ככל הנראה לא היה האדם המתאים לרכישת המועדון וזאת בשל הרצון שהפועל תשחק רק בשבת. ברקוביץ' היה האיש שנציגי גלבוט יצרו עימו את הקשר הראשוני והוא הראשון שבירך על המשא ומתן והראשון להצטער שהוא לא צלח. הקשר עם גלבוט מצוין וחזק והוא יישאר כזה למורת רוחם של כל מיני גורמים זניחים"

בהפועל תל אביב ישנם כאלה שכבר עשו תכניות לגבי הכסף המיועד מגלבוט, וישנו לחץ על גורמים במועדון להחתים את עוז ראלי בעזרת אותם מיליון השקלים המיועדים. בניגוד לאותם לחצים, המועדון ככל הנראה יכסה בעזרת הכספים את הגרעון של הקבוצה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפועל תל אביב מחכה למיליון שהבטיח. גלבוט/מערכת וואלה!, צילום מסך

בצד המקצועי נראה שהמאמן אסי דומב ייאלץ לעשות שינוי אחד כפוי בהרכב המשחק נגד בני סכנין. ישראל זגורי הסובל ממתיחה בשריר הארבע ראשי כרגע לא צפוי להיות כשיר למשחק בשבת. ביום חמישי זגורי אמור לערוך ניסיון אחרון באימון הקבוצה ואם יחוש רגישות בשריר הוא לא יהיה בסגל למשחק. דומב עדיין לא תרגל את ההרכב לשבת, ואם זגורי לא יהיה כשיר סופית קשה כרגע להעריך מי יתפוס את מקומו בקישור.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully