וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראסל גלבוט לא ירכוש את הפועל תל אביב, אך יתרום לה מיליון שקל

5.10.2014 / 10:03

איש העסקים לא אהב את ההמולה סביב העסקה. נציגו: "הוא אדם פרטי שלא רגיל לכזה פרסום ורעש". על התרומה: "אמשיך לסייע לקבוצה"

one

איש העסקים ראסל גלבוט, החליט לוותר על רכישת הפועל תל אביב. האמריקאי ניהל לאחרונה מגעים לקניית המועדון, אבל כאמור ירד מהנושא. נציגיו מנו מספר סיבות לכך שהוא החליט לעשות זאת, החל מנושא השבת, דרך הרעש התקשורתי ועד ההדלפות מהמו"מ. בשורה התחתונה לא ברור כמה רציני היה הסיפור ומה באמת עומד מאחורי כל אירועי השבועיים האחרונים.

עם זאת, גלבוט יהודיע שתרום למועדון מיליון שקלים. "במהלך המשא ומתן נוצר קשר טוב, הדדי ומכבד עם הנהלת הפועל תל אביב", מסר גלבוט. "בהחלט אשתדל להגיע למשחקים של הפועל תל אביב – אם לא ישוחקו בשבת ולהמשיך לסייע לקבוצה".

עורך הדין אלי כהן, שייצג את הרוכשים הפוטנציאליים, אמר הבוקר (ראשון): "השורה התחתונה היא שהוחלט לרדת מנושא הרכישה. ההסבר כולל כמה סיבות שונות ומגוונות, אך לדעתי העיקרית היא הרעש התקשורתי וכל מה שסבב אותם מאז החל המו"מ. מדובר באנשים פרטיים שלא רגילים לרמות כאלה של פרסומים ולא ניתנה להם שנייה של שקט מהרגע שהחלו המגעים".

כהן הוסיף: "זה נראה לי סופי. מדובר באנשים רציניים שעשו את החושבים שלהם ובימים האחרונים החליטו שזה לא מתאים להם ולפרטיות שלהם. הם היו מאוד רציניים בכוונת הרכישה שלהם, אבל הם החליטו מה שהחליטו וצריך לכבד אותם. ידוע כמה חשובה להם הדת. היה עליהם לחץ גדול מאוד, הן בנושא השבת והן בשל החיבור עם הפועל תל אביב, והם לא בנויים ללחצים מהסוג הזה. זה לא ביזנס, זה משהו שהם רצו לעשות כפילנטרופים".

בעקבות תרומתו של גלבוט, הפועל תל אביב הודיעה: "חיים רמון, מחזיק זכויות הניהול בהפועל ת"א, מודה מאוד למר גלבוט על תרומתו הנדיבה למועדון". רמון מציין כי בהחלט ניתן להבין ולכבד את הסיבות שגרמו למר גלבוט להחליט שלא לרכוש את הבעלות על המועדון. עוד מציין רמון, כי המו"מ נוהל בצורה טובה והגונה תוך כבוד הדדי בין הצדדים. עוד מסר רמון, כי נוצר קשר טוב עם מר גלבוט וכולנו תקווה כי הקשר ימשך גם בעתיד ותמיד נוכל לראות את מר גלבוט כידיד ואוהד של המועדון.


היום בשעה 18:00 ייערך משחק ידידות בין קבוצת ותיקי הפועל תל אביב ועובדי חברת "פלייטיקה" במסגרת אירוע חגיגי אותו מארגנת החברה, המאמצת הרשמית של מחלקת הנוער של המועדון. החל ממחר בבוקר יחולקו כרטיסים חינם למשחק הדרבי הכפול של מחלקת הנוער שיתקיים ביום שלישי. כל אוהד רשאי לקבל 2 כרטיסים. עד עתה נענו כ-3,000 אוהדים ליוזמה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נבהל, התקפל אך יתרום. גלבוט/מערכת וואלה!, צילום מסך

תגובת עמותת אוהדי הפועל תל אביב "האדומים": "עמותת 'האדומים' מאוכזבת מכשלון המו"מ למכירת מועדון הפועל ת"א. העמותה התריעה בשבוע שעבר כי גורמים בעלי אינטרסים בכדורגל הישראלי ומחוצה לו - מהשדה הפוליטי והדתי, פועלים על מנת לחבל במזיד בעסקה שסוכמה בין הצדדים. גורמים אלו ניהלו קמפיין מתוזמן של הרתעה והפחדה מול הרוכשים הפוטנציאליים ובני משפחתם. הלחצים הכבדים הללו הם אלו שהכריעו את המו?מ ומנעו את השלמת העסקה ומכירת המועדון. מועדון הפועל ת"א ימשיך לשווע לרוכש שיקח אותו על עצמו ולא יירתע מגורמים קיצוניים. עד אז, אוהדי הפועל הם היחידים שיכולים להיות אחראים לגורל המועדון ואנו קוראים לכל האוהדים ולכל מי שהמועדון יקר ללבו להצטרף לעמותה שתמשיך לפעול למציאת רוכש למועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully