וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "הנבחרת הרוויחה את טל בן חיים הרבה בזכות פאקו"

15.10.2014 / 14:55

במועדון החמיאו למאמן: "קיבע את טל כשחקן מוביל". שחקני הנבחרת שבו לאימונים לקראת מכבי חיפה. ברק לוי בספק

טל בן חיים שחקן נבחרת ישראל. AP
""עד שפאקו הגיע, טל היה בהרבה משחקים מחוץ לעניינים". בן חיים/AP

ברק לוי בספק למשחק מול מכבי חיפה ביום שני. שוער המשנה של מכבי תל אביב לא עורך כבר מספר ימים אימונים מלאים עם הקבוצה בשל פציעה ברגלו וגם הבוקר ערך אימון קל יותר.

בכלל, פגרת הנבחרת לא היטיבה עם שוערי מכבי תל אביב וגם חואן פאבלו נטש את האימון ביום חמישי שעבר בגלל פציעה. הספרדי כבר חזר לאימונים מלאים ונראה שיהיה כשיר ליום שני, אולם לוי כאמור בספק ואם לא יחלים לגמרי עד המשחק, עשוי שוער הנוער סהר חסון לפתוח על הספסל כשוער השני.

בתוך כך שבו היום (רביעי) חמשת שחקני הנבחרת להתאמן עם הקבוצה והמאמן פאקו אייסטרן ערך אסיפה גם כדי לברך אותם על ההישג עם הנבחרת. במכבי תל אביב מסכמים הופעות מכובדות של השחקנים כאשר טל בן חיים ואיתן טיבי היו בולטים והשאר קצת פחות. "הנבחרת הרוויחה את טל בן חיים הרבה בזכות פאקו", אמר הבוקר שחקן במכבי תל אביב. "עד שפאקו הגיע, טל היה בהרבה משחקים מחוץ לעניינים. פאקו קיבע אותו כשחקן מוביל ונתן לו את כל הביטחון, ומי שהרוויח מכך היה אלי גוטמן, שגם יודע להעריך את זה".

ברק יצחקי המשיך הבוקר להגביר קצב באימון ונראה שבתוך שלושה שבועות כבר יהיה בסגל למשחקים. דן אייבינדר כבר עורך אימוני ריצה.

מאמן מכבי תל אביב, פאקו אייסטרן. רוני לבנה
גוטמן יודע להעריך את פועלו. אייסטרן/רוני לבנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully