וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר: "מרציאנו מוכיח שגם ממועדון צנוע אפשר להגיע רחוק"

15.10.2014 / 14:04

אשדוד ערכה קבלת פנים חמה לשוער הנבחרת. מרציאנו: "הכי התרגשתי מהתגובה של צ'רלי האפסנאי". עבד אלחמיד שב לאימונים

אופיר מרציאנו, שוער מ.ס אשדוד ונבחרת ישראל. ברני ארדוב
"ידעתי שכל החברים יחזיקו לי אצבעות,. מרציאנו/ברני ארדוב

קבלת פנים חמה באימון מ.ס. אשדוד לאופיר מרציאנו. המאמן ניר קלינגר ערך היום (רביעי) אסיפה קצרה לכבוד שובו של השוער, בירך אותו על המשחקים במדי נבחרת ישראל מול קפריסין ואנדורה, ואמר לשחקנים: "אופיר מרציאנו הוא דוגמה לכך שאפשר להגיע הכי רחוק גם ממועדון יותר צנוע. כולכם צריכים לשאוב מכך עידוד ולזכור שאם תאמינו בעצמכם ותתנו הכול בכל יום, תגיעו גבוה מאוד".

מרציאנו אמר אחרי האימון: "התרגשתי מאוד מקבלת הפנים של כל החברים. כולם חיבקו ובירכו וזה חימם לי את הלב. ידעתי שכל החברים יחזיקו לי אצבעות ואולי הכי הרבה התרגשתי מהתגובה של צ'רלי האפסנאי שלנו שלא מפסיק לחייך כבר כמה ימים".

חאתם עבד אלחמיד. ברני ארדוב
חוזר לעניינים. עבד אלחמיד/ברני ארדוב

חאתם עבד אלחמיד עבר לפנות בוקר את הבדיקה האחרונה בסדרת הבדיקות המקיפה שנערכה לו. על פי גורמים באשדוד, גם הבדיקה הנוירולוגית שנערכה הבוקר הייתה תקינה כמו יתר הבדיקות שהמגן עשה. "ברוך השם, הרופאים לא מצאו שום דבר חריג אצל חאתם וכנראה שמדובר רק במשהו ויראלי שתקף אותו ביום ששי", עדכן המאמן ניר קלינגר. אלחמיד יערוך הערב אימון אישי וגם מחר, כשהקבוצה תהיה ביום מנוחה, הוא יערוך אימון אישי בכדי שיוכל לחזור להתאמן עם כל הקבוצה כבר ביום ששי בבוקר.

בקבוצה מחכים לשובו של ג'ואן אושאניוואה ממשחקה של ניגריה מול סודן. על אף היעדרותו בשבועיים האחרונים, אמור אושאניוואה לפתוח בהרכב מול בית"ר ירושלים ביום ראשון כיוון שרחמים צ'קול מורחק ואמיר בן שמעון, שעבר אתמול את הניתוח לשחזור הרצועה הצולבת בברכו, פצוע וגמר למעשה את העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully