וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ טען: עוד שחקנים שילמו להפועל חיפה

15.10.2014 / 15:29

בעקבות חשיפת וואלה! ספורט במקרה עדי שלג: מהתביעה נגד אביו של השחקן עולה שגם בעבר התרחשו מקרים בהם המועדון קיבל כסף מגורמים הקשורים לשחקנים שחתמו במקביל למשכורתם מהקבוצה. זעם במועדון על קאלונאס שטרם חזר ממשחק נבחרתו בליטא. דג'אני עשוי לערוך בכורה בשבת

הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ. אדריאן הרבשטיין
במועדון רגועים. יואב כץ/אדריאן הרבשטיין

מבדיקת וואלה! ספורט עולה כי קיימים לכאורה מקרים נוספים על זה של עדי שלג, בהם שחקנים בהפועל חיפה שילמו לכאורה כסף למועדון במעמד חתימתם על החוזה.

אתמול (שלישי) נחשף בוואלה! ספורט המקרה של עדי שלג, אשר קיים חשד שהמועדון ערך איתו חוזה כפול, וייתכן שהמקרה שלו אינו היה המקרה היחידי בו שחקן או גורם שלישי המחובר לשחקן, היה צריך לשלם למועדון כסף כחלק מעסקת החתימה.

לפי טענת המועדון בתביעה נגד שלג אשר נחשפה בוואלה! ספורט, עולה שהבעלים יואב כץ טען שגם במקרים נוספים הורים שילמו למועדון כסף במקביל למשכורת ששולמה לשחקן עצמו. בחיפה משדרים רוגע נוכח הדברים שכן בבקרת התקציבים כבר בדקו את הנושא במהלך הבוררות עם שלג ולא מצאו פגם בהתנהלות המועדון כשקיבלו את כל הנתונים על ההסכם לכאורה בין אביו של שלג למועדון. "מדובר במחזור של דברים, כי הבקרה כבר בדקה את הדברים במהלך הבוררות ולא מצאה פגם", אמרו בסביבת המועדון, "אז גם כעת אין לנו בעיה שיבדקו את הדברים".

למרות הדברים בהתאחדות מתכוונים לבדוק שוב את הדברים, כאשר היועץ המשפטי עו"ד אפריים ברק צפוי לבחון את הדברים בתקופה הקרובה ולראות האם יש פגם בכל עסקת החתמתו של שלג. אם ימצאו דברים הדורשים בדיקה מעמיקה יותר, יפנו בהתאחדות לחיפה לבקש הבהרות לגבי החוזה.

חשיפת וואלה! ספורט: חשד לחוזה כפול בהפועל חיפה

שחקן הפועל חיפה, עדי שלג. אדריאן הרבשטיין
כנראה שלא המקרה היחידי. עדי שלג/אדריאן הרבשטיין

הבלגן בהפועל חיפה ממשיך גם בגזרות אחרות. שחקן הקבוצה מינדאוגאס קאלונאס לא חזר לארץ ממשחקי נבחרתו ליטא, וכעת מנסים במועדון לבדוק מהי הסיבה לכך. בלם הקבוצה טאדאס קינאסקאס, שמשחק אף הוא בנבחרת ליטא בצוותא עם קאלונאס, דווקא כן נחת בארץ. בחיפה זועמים על קאלונאס, שכאמור כבר עבר עבירת משמעת כשבילה ערב לפני משחק, וכעת אם לשחקן לא תהיה סיבה משמעותית לכך שלא חזר בזמן, ייתכן שבקבוצה יענישו אותו בצורה חמורה. גורמים במועדון כבר חושבים שצריך לחתוך את השחקן מהסגל בשל התנהגותו.

בשיחה בין המאמן ראובן עטר לקיאנסקאס אמר הבלם למאמן שקאלונאס אמר לו שהוא ייאחר ביום בשל בעיה אישית שהוא צריך לפתור. בחיפה יחכו לראות האם השחקן אכן יחזור לארץ היום בערב, ואז יבדקו איתו את הסיבה. אםהוא לא יגיע גם הערב, ישקלו בחיפה צעדים דרסטיים נגד השחקן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מינדאוגאס קאלונאס הפועל חיפה. קובי אליהו
איפה הוא? קאלונאס/קובי אליהו

קובי דג'אני, שעבר רק אתמול בבקרת התקציבים, עשוי לפתוח בהרכב הפועל חיפה כבר ביום שבת הקרוב, במשחק מול מכבי נתניה. דג'אני תורגל אתמול בהרכב במשחק מול קבוצת הנוער של המועדון, ונראה שראובן עטר מתלבט אם לפתוח איתו כקשר שלישי באמצע המגרש או להעלות שחקן קדמי יותר. בקבוצה ציינו שלמרות שדג'אני לא הגיע כשהוא בכושר משחק, הוא משקיע מאוד באימונים, ובחיפה מקווים שהוא יעזור לקבוצה לצאת לדרך חדשה. גם מהראן לאלה עשוי לפתוח בהרכב, וההתלבטות בשלב זה היא בינו לבין קשר קדמי נוסף. לעומתם נראה שאושרי רואש לא יזכה לדקות בכלל, למרות שעבר בבקרה אתמול ביחד עם דג'אני.

קובי דג'אני שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
יביא את השדרוג? קובי דג'אני/ברני ארדוב

באותו משחק אתמול מול קבוצת הנוער (2:8) התרחש עימות בין מאמן הנוער יוסי עמר למאמן השוערים של הקבוצה הבוגרת אבי פרץ. עמר התלונן בפני המנכ"ל אפרים גבאי על כך שפרץ איים עליו בסיום, אך בסביבתו של פרץ מציירים תמונה אחרת, לפיה עמר הוא שהחל בעימות. "לא מכובד לריב עם קולגה מאותו מועדון לעיני השחקנים" אמר אחד השחקנים. " אם ליוסי הייתה בעיה הוא היה צריך לקחת את אבי לצד. חבל שזה קרה אבל זה משהו שיכול להתרחש במועדון כדורגל". פרץ אמר בתגובה: "מאמן הנוער נופף לי באצבע לעיני כל השחקנים ולכן אמרתי לו שיוריד אותה". בקבוצה יבדקו את הנושא אך ההערכה היא שבסופו של דבר ההדורים בין השניים ייושרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully