וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: צרפת ניצחה 0:3 בארמניה, ג'יניאק כבש

מארחת יורו 2016 השיגה עוד ניצחון במסע ההכנה. ג'יניאק שבר בצורת של חמש שנים במדי הנבחרת, רמי וגריזמן הוסיפו

אנדרה פייר ג'יניאק שחקן נבחרת צרפת. AP
חיכה לזה חמש שנים. אנדרה פייר ג'יניאק/AP

נבחרת צרפת ממשיכה בהכנות שלה לקראת יורו 2016 הביתי, והערב (שלישי) יצאה במסגרת משחקי הידידות שלה מול נבחרות בית ט' לארמניה וניצחה שם בקלות 0:3 הטריקולור ניצחו בכל שלושת המפגשים הקודמים, והסתדרו גם הפעם, למרות שמונה שינויים בהרכב, כשאנדרה פייר ג'יניאק כבש שער ראשון במדים הלאומיים אחרי חמש שנים בדיוק.

חלוצה הלוהט של מארסיי החליף בחוד את קארים בנזמה, כשגם חברו דימיטרי פאייה הצטרף והעלה את מספר הנציגים של מוליכת הליגה הצרפתית בהרכב לשלושה, יחד עם השוער סטיב מנדנדה. גם כריסטוף ז'אלה, ז'רמי מתיו, לוקא דין, מורגן שניידרלין, מוסא סיסוקו ולואיק רמי קיבלו את ההזדמנות, כשהראשון מיהר לנצל אותה וכבש כבר אחרי שבע דקות, לאחר עלייה להתקפה של מתיו ובישול של ג'יניאק.

מרקוס פיצלי, האיש שהחטיא את הפנדל הגורלי של ארמניה מול סרביה ביום שבת, החמיץ פעמיים מול מנדנדה, כשמנגד בדקה ה-20 רמי נעצר בקורה ולפני ההפסקה סידר מצב לג'יניאק שהחמיץ מול השוער המקומי. בדקה ה-55 ג'יניאק כבר מצא את הרשת. פול פוגבה המחליף עבר במבצע אישי בין שלושה מגנים והוכשל ברחבה. הסקורר ממארסיי דייק מהנקודה הלבנה וחגג שער ראשון מאז כבש לרשת אוסטריה ב-14 באוקטובר 2009 - היום לפני חמש שנים. ארמניה קיוותה להימנע מספיגה נוספת, אבל בדקה ה-84 המחליף אנטואן גריזמן ביצע סלאלום נהדר, עבר גם את השוער וחתם את תוצאת המשחק.

לואיק רמי שחקן נבחרת צרפת. AP
כבש את הראשון. לואיק רמי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully