וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקום הראשון ברשתות החברתיות: ברצלונה

לקטלאנים יש את מספר העוקבים הגבוה ביותר בעולם - 102.6 מיליון, ריאל מדריד מעט מאחור. וגם: רונאלדו עשה היסטוריה כשהגיע ל-100 מיליון עוקבים בפייסבוק

ליאונל מסי, שחקן ברצלונה. GettyImages
ממשיכים לשבור שיאים. מסי/GettyImages

ברצלונה או ריאל מדריד? למי יש יותר עוקבים ברשתות החברתיות? במחקר חדש שהתפרסם היום (שלישי) באנגליה שהוזמן דווקא על ידי ליברפול כדי לבדוק כמה אוהדים יש למועדון ברחבי העולם עולה כי המועדון עם הכי הרבה עוקבים בפייסבוק ובטוויטר הוא ברצלונה, שמגיע ל-102.6 מיליון עוקבים (78 מיליון מתוכם מגיעים דרך הפייסבוק ו-25 מיליון דרך הטוויטר). בפער של כמעט עשרה מיליון עוקבים נמצאת ריאל מדריד במקום השני עם 93.7 מיליון (75 מיליון דרך הפייסבוק ו-18.6 מיליון דרך הטוויטר).

אבל גם המשך הרשימה מעניין מאוד כאשר ארבעה מועדונים אנגלים מרכיבים את המקומות השלישי, הרביעי, החמישי והשישי. מנצ'סטר יונייטד שלישית עם 64.4 מיליון עוקבים, צ'לסי עם הרבה פחות, 42.2 מיליון, ארסנל עם 34.6 מיליון וליברפול עם 26.9 מיליון במקום השישי. המחקר הזה, אגב, משרת את ליברפול שטוענת היום כי יש לה 580 מיליון אוהדים ברחבי העולם וכחלק מכך היא פועלת להגדיל את אנפילד ל-59 אלף מקומות.

ומי עוד בהמשך? מילאן היא הקבוצה האיטלקית הבכירה ברשימה ונמצאת במקום השביעי עם 25.4 מיליון עוקבים. באיירן מינכן היא הגרמנית הבכירה עם 24.3 מיליון. מנצ'סטר סיטי (מקום שמיני, 18.5 מיליון), יובנטוס (תשיעית, 16.1 מיליון), פריס סן ז'רמן (עשירית, 15.6 מיליון) ובורוסיה דורטמונד (מקום 11, 12.2 מיליון) מופיעות בהמשך.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. GettyImages
משאיר אבק לכולם. רונאלדו/GettyImages

והנה עוד בשורה טובה שתעשה לכריסטיאנו רונאלדו טוב לאגו: מתברר כי הוא הספורטאי הראשון שמגיע לכמות של 100 מיליון עוקבים באמצעות הפייסבוק. ההישג הזה מציב אותו עם 30 מיליון עוקבים יותר מאשר ליאונל מסי, יריבו המר. לרונאלדו יש גם 30.5 מיליון עוקבים בטוויטר. אגב, מוקדם יותר החודש ויין רוני הפך לשחקן הפרמיירליג הראשון שמגיע לעשרה מיליון עוקבים בטוויטר.

"תודה לכולם, סוף סוף השגתי 100 מיליון מעריצים בפייסבוק. מאז שאני קטן, תמיד חלמתי על רגעים כאלה", אמר רונאלדו הנרגש בקטע וידאו שהופץ למעריציו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully