וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון תומך בוואן חאל: גם אני התקשיתי בהתחלה

סר אלכס פרגוסון משבח את המאמן החדש של מנצ'סטר יונייטד ותומך במסע הרכש: "הקבוצה הייתה זקוקה לזה, ככה זה היום"

אלכס פרגוסון בראיון. צילום מסך מתוך ערוץ הטלוויזיה של מנצ'סטר יונייטד, צילום מסך
"ברגע שהתייצבתי במועדון, הכל כבר היה בסדר". פרגוסון/צילום מסך, צילום מסך מתוך ערוץ הטלוויזיה של מנצ'סטר יונייטד

סר אלכס פרגוסון השווה את תחילת הדרך שלו במנצ'סטר יונייטד לזו של לואי ואן חאל, והביע תמיכה במאמן ההולנדי ובמדיניות הרכש של המועדון. אומנם תחת ואן חאל המועדון עשה מסע קניות עצום ב-150 מיליון ליש"ט, אבל המאמן הפסיד שלושה משמונת המשחקים הראשונים שלו וזכה לביקורת. כעת הוא מקבל גיבוי מאליל האוהדים פרגוסון.

"הוא לא הצליח להשיג את התוצאות שציפו ממנו, אבל גם כשאני הגעתי למועדון לא הצלחתי בהתחלה להשיג את התוצאות המצופות", אמר פרגוסון, 72, שזכה בסופו של דבר ב-38 תארים ב-26 שנים במועדון, "מה שהיינו צריכים אז זה שבובי צ'רלטון, מרטין אדוארדס וחברי ההנהלה יתמכו בי, ואחרי זה הייתה לנו תקופה נהדרת. ברגע שהתייצבתי במועדון, הכל כבר היה בסדר. לואי עובד את אותו תהליך, ואין לי ספק שהוא ימצא פתרונות".

פרגוסון גילה שואן חאל לא שוחח עמו או התייעץ איתו: "אין בינינו דיאלוג מתמשך. הוא לפעמים נכנס אליי למשרד אחרי המשחק ואנחנו מקשקשים. אבל זה לא שהוא מרים טלפון להתייעץ. הוא אדם חזק מאוד".

פרגוסון ספג ביקורת על הנוכחות שלו במועדון, שכביכול הקשתה על ההסתגלות של דייויד מויס בשנה שעברה. "אני תמיד צופה במשחק בפנים קפואות", אמר, "אני לא מראה רגשות, אלא אם כן אנחנו כובשים. לא אהבתי שהפסדנו לליברפול בשנה שעברה, זה ברור, כי ליברפול היא היריבה המושבעת שאתה תמיד רוצה לנצח".

לואי ואן חאל מנג'ר מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
נתן הזדמנות לצעירים, פרגוסון שמח. ואן חאל/GettyImages

כמו כן, הסקוטי מחמיא לוואן חאל, ואמר ש"מה ששימח אותי יותר מהכל זו העובדה שהוא נתן הזדמנות ראשונה לשבעה שחקנים צעירים, וזה מכניס אותו להיסטוריה של המועדון, אין ספק. אני יודע שהוא מאמין בזה, ככה זה קרה בקבוצה הגדולה של אייאקס שזכתה באליפות אירופה עם שחקנים שהיא ייצרה בעצמה".

על מסע הרכש: "ברור שלואי עושה שינויים, יש לו ניסיון ויכולת לבצע אותם, והגישה שלו הייתה מצוינת לדעתי. הבנייה מחדש הביאה חומר מצוין לקבוצה. זה חושב, כי כשאתה במנצ'סטר יונייטד, אתה חייב את השחקנים הטובים ביותר. כשיש לך את היכולות כמו שיש למנצ'סטר יונייטד, אתה יכול לעשות את זה. מדובר בסכומים שאני לא התמודדתי איתם, אבל זו המציאות היום, כשמשלמים על גארת' בייל 100 מיליון יורו. הקבוצה הייתה צריכה את זריקת העידוד הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully