וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאני: "רוצה להיות בבית"ר. מקווה שהכול יסתדר"

14.10.2014 / 9:06

החלוץ טרם סיכם את תנאיו אך אופטימי. אלרואי כהן כנראה לא יצורף. קורצקי לשחקנים: "אשדוד תוקפת עם הרבה שחקנים"

שחקני נבחרת ניגריה הצעירה מדואבוצ'י אג'יקה (ימין) עם סאני עמנואל. רויטרס
רוצה לשחק במועדון גדול עם אנרגיות. סאני עמנואל/רויטרס

בבית"ר ירושלים קרובים לצרף את החלוץ סאני עמנואל. בין החלוץ לבית"ר עדיין ישנם פערים כספיים אך לאחר שיחה בין אלי טביב לשחקן אתמול השחקן החליט להמשיך ולהתאמן עם הקבוצה מתוך תקווה שתנאיו ייסגרו בימים הקרובים. סאני אמר אתמול (שני) בערב: "אני מתאמן כאן כבר שבועיים ומקווה שהכול יסתדר. אני מרגיש כאן טוב ורוצה להיות חלק מבית"ר ירושלים. זה מועדון גדול עם הרבה מאוד התלהבות ואנרגיות, מה שמאוד מתאים לי בשלב הזה של הקריירה".

עמנואל, שעל הגעתו להתרשמות פורסם לראשונה בוואלה! ספורט הרשים את הצוות המקצועי של בית"ר על אף שהעדיפו לצרף קשר אחורי בעדיפות ראשונה. לאחר שפליפה סיימור סירב להגיע להתרשמות הוחלט לצרף את השחקן וכאמור, אם ייסגרו תנאיו הכספיים בימים הקרובים, הוא יהיה הזר החמישי של הקבוצה. בבית"ר ידרשו מהשחקן לחתום על חוזה לשנה עם אופציה לשנתיים נוספות.

אם סאני יחתום, מי שכנראה לא יצורף למועדון הוא אלרואי כהן. כהן דווקא הרשים באימוני הקבוצה אך נראה כי בחלק הקדמי לא יצורף יותר משחקן אחד וזה יהיה סאני או אלרואי כהן ולא שניהם. כהן כבר אתמול הפסיק להגיע לאימוני הקבוצה לאחר שטביב לא השיב על ההצעה הכספית לנציגיו.

מנחם קורצקי ערך אתמול אסיפה לשחקנים בה הראה להם קטעים ממשחקיה של אשדוד. קורצקי אמר לשחקנים: "אשדוד קבוצה מסוכנות. היא תוקפת עם הרבה שחקנים וצריך להיות אחראיים. צריך לדעת לחטוף כדורים במרכז השדה ולצאת להתקפות מהירות עם הצטרפות של כמה שיותר שחקנים. לא עשינו את זה נגד עכו ושילמנו על זה".

לידיעה הראשונית על הגעתו של סאני עמנואל להתרשמות בבית"ר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully