וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון: מכבי חיפה הביסה 0:3 את הפועל עכו

ראיוס כבש ראשון (30) מ-16 מטר ובישל לעזרא (37), אבוחצירא (75) הוסיף מבישול של כליבאת. לויטה הדף פנדל

one

מכבי חיפה ממשיכה להתכונן למפגש המסקרן שלה במחזור הקרוב ביום שני הבא נגד מכבי תל אביב, והערב (שני) היא ניצחה במשחק אימון 0:3 את הפועל עכו. הירוקים הופיעו למשחק ללא אייל משומר וטאלב טואטחה שנמצאים עם הנבחרת הלאומית, כמו גם ולדימיר סטויקוביץ' ששוהה עם נבחרת סרביה. גם יוסי בניון הפצוע נותר מחוץ לסגל.

חיפה עלתה בין הקורות עם אוהד לויטה ויחד איתו שולבו בהרכב גם אוראל דגני ומתן אוחיון, שעד היום מיעטו לקבל הזדמנויות, גוסטבו בוקולי שנותר במשחקים האחרונים מחוץ לסגל, והחלק הקדמי כלל את חן עזרא, רובן ראיוס, אלון תורג'מן ו-ויאם עמאשה.

רובן ראיוס, שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
ממשיך ביכולת הטובה שלו. ראיוס/קובי אליהו

השער הראשון במשחק הגיע בדקה ה-30 כאשר ראיוס קיבל ממיצ'ל ובעט כדור מהפינה של הרחבה שחלף מעל לשוער עכו, דודו גורש, ונכנס פנימה. השער הזה הגיע דווקא אחרי מספר הזדמנויות טובות של עכו. השני במשחק הגיע כעבור שבע דקות כשראיוס שלח כדור עומק לחן עזרא שהטעה את משה מישאלוב ובעט מתוך הרחבה כדור מדויק לפינה השמאלית של גורש.

האירוע הבולט הראשון במחצית השנייה היה כאשר אדין צוצאליץ' הכשיל ברחבה את אמיר אבו ניל והשופט פסק על פנדל. אבו ניל בעט חלש את הפנדל, ולויטה הצליח להדוף. רבע שעה לסיום נכבש השלישי של חיפה כאשר מוחמד כליבאת סיפק מסירה חכמה לשמעון אבוחצירא שמתוך הרחבה בעט חזק פנימה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הרכבים:

מכבי חיפה: אוהד לויטה, מתן אוחיון, אוראל דגני, אדין צוצאליץ', שמואל שיימן, גוסטבו בוקולי, מיצ'ל, חן עזרא, רובן ראיוס, אלון תורג'מן, ויאם עמאשה.

הפועל עכו: דודו גורש, שניר משען, אדי גוטליב, משה מישאלוב, בן תורג'מן, יוסי דורה, עדי קונסטנטינוס, ז'וליאנו ספדאסיו, יובל אבידור, אליאור סיידר, אמיר האדז'יץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully