וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראחים סטרלינג עונה לביקורת: "סלחו לי שאני אנושי"

הקשר טען שהוא עייף וביקש לא לפתוח בהרכב אנגליה, האוהדים הגיבו בזעם ("נסה לקום בחמש בבוקר למשמרת"), הודג'סון הסביר: זה קשור לליברפול

ראחים סטרלינג, רוי הודג'סון, נבחרת אנגליה. GettyImages
תירגע, יהיה בסדר. סטרלינג והודג'סון/GettyImages

שחקן נבחרת אנגליה ראחים סטרלינג הגיב בתסכול לביקורות שספג מאוהדי הנבחרת. כזכור, סטרלינג לא פתח בהרכב מול אסטוניה אחרי שטען שהוא עייף, נכנס רק בדקה ה-64, סחט את העבירה שהביאה לבעיטה החופשית שניצחה את המשחק, ולאחר מכן צייץ בטוויטר: "סלחו לי שאני אנושי".

סטרלינג לא השלים את האימון בסוף השבוע במדי נבחרת אנגליה, ומול סן מרינו (0:5) שיחק רק 45 דקות). המאמן רוי הודג'סון סיפר ש"רחים בא אליי ואמר 'תראה, אני קצת תשוש ולא במיטבי', אז העדפתי לפתול עם ללאנה ולהעלות אותו מהספסל. ראיתם בעצמכם שהוא בסדר ולא סובל משום פציעה. לפעמים אנשים לא אוהבים את זה כשאנשים אומרים את האמת".

סטרלינג ספג עקיצות ברשתות החברתיות, ואפילו צייץ מחדש בחשבון שלו חלק מהטענות נגדו, כפי שכתב לו מגיב: "נסה לקום חמש פעמים בשבוע בחמש בבוקר ולעבוד במשמרת רצינית".

הודג'סון ניסה להסביר את הלחץ על סטרלינג: "הרבה דברים עוברים עליו, אולי זה קשור לפתיחת העונה בליברפול, שהיא לא כמו שהוא ציפה. הוא שחקן שתמיד בפוקוס באנגליה ובליברפול, ואלי יש לזה השפעה. אני לא יודע, אולי זה רק תיאוריה.

"כשאתה פורץ לקבוצה כמו ליברפול ויש לך עונה פנטסטית, ואז אתה נוסע לגביע העולמי ומשחק טוב גם בו ואנשים רואים בך כאחד הבודדים שהצדיקו את המונטין שלו, ואז אתה חוזר לעוד עונה ואתה עדיין רק בן 19, יש עדיין הרבה דברים שרובצים עליך ומוציאים לך את המיץ מהרגליים. זה לא כמו פשוט כמו שזה נראה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully