וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "ההגנה ניצחה את המשחק", סופו כשיר ללימוז'

12.10.2014 / 22:43

גיא גודס פרגן לשחקני מכבי תל אביב אחרי הניצחון בנס ציונה, הסנטר יהיה בסגל ביום ה' ביורוליג. זילברשטיין: "ההפרש מרמה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

אחרי מסע משחקים מפרך בדרום אמריקה וארה"ב, מכבי תל אביב פתחה את העונה שלה בליגת העל עם ניצחון חלק מקליל מהצפוי, 69:81 בחוץ על נס ציונה. אלופת אירופה חזרה לאולם בו נוצחה בעונה שעברה וללא שחקני מפתח כמו סופו ואלכס טיוס, אבל בריאן רנדל הוליך אותה לניצחון הזה עם 19 נקודות ויכולת טובה מאוד מתחת לסלים. אלופת אירופה תחל את דרכה ביורוליג ביום חמישי הקרוב מול לימוז', כאשר מי שיוכל לקחת חלק במשחק הוא סופוקליס שחורציניאטיס, ששב מפציעה וייכלל בסגל של גיא גודס.

פורוורד מכבי תל אביב בריאן רנדל (מרכז) בין שחקני עירוני נס ציונה טל דן (ימין|) לאמיין ווילסון (שמאל). ברני ארדוב
חיפה על חסרונם של הגבוהים. רנדל/ברני ארדוב

גיא גודס מאמן הצהובים החמיא לשחקניו אחרי המשחק: "תמיד יש חששות לפני משחק ראשון. באנו לארץ אחרי נסיעה מאוד ארוכה ומתישה וגם היינו חסרים במשחק הפנים שלנו אבל בריאן רנדל, ג'ייק כהן ואלכס מאריץ' חיפו על השחקנים שלא שיחקו. אני חושב שההגנה ניצחה את המשחק. יש לנו עוד שני משחקים השבוע ואנחנו צריכים את השחקנים שלנו טריים".

"זה לא היה קל לבוא ממסע מאוד ארוך עם טיסות בין היבשות, זה שעות ארוכות במטוס, באנו אחרי שלושה הפסדים שהמסע בסופו של דבר גיבש את החבר?ה", הוסיף גודס. "בגדול נגמרו כרגע כל משחקי הראווה ואף אחד לא צריך להוכיח לנו המאמנים שום דבר, כל אחד שיביא למשחק את הדברים שהוא יכול לעשות, נגיד היום יוגב שלא קלע מי יודע מה מבחוץ, אבל נתן הכל בהגנה, עזר לג'רמי לנהל את המשחק, זה מה שאנחנו צריכים, לאו דווקא נקודות. כל אחד עשה את מה שהוא יודע לעשות בשביל הקבוצה. אני מרוצה, אבל אפשר לסמן וי ולהיכנס עם רגל ימין לעונה הזאת. טיוס יכול לשחק ביום חמישי זה כבר משהו טוב, מקווה שהרגל שלנו תהיה בסדר, מאוד מקווה שיהיה כשיר ביום חמישי, לגבי סופו הוא יירשם, יעשה מספר אימונים השבוע, הוא צריך להיכנס למרקם הקבוצתי, הלוואי שזה היה בכפתור שאני לוחץ ואולי זה יקרה שהוא יכנס והכול יזרום וילך טוב, יש לנו שבוע עם שלושה משחקים, אבל יש לנו חבר'ה קשוחים הם יבואו לכל משחק לנצח".


בקלות: מכבי תל אביב פתחה עונה עם ניצחון בנס ציונה

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
גיא גודס מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
טבילת אש חלקה בליגה. גיא גודס/ברני ארדוב

בריאן רנדל, הפורוורד שהגיע ממכבי חיפה בקיץ וכיכב בניצחון הזה אמר: "נס ציונה זה מקום קשה לשחק. הניצחון הזה נתן לנו דחיפה גדולה. המאמן גודס אמר לנו להיות בפוקוס במשחק הזה וזה מה שעשינו. זו קבוצה שונה לעומת העונה שעברה. בעונה שעברה מכבי הייתה בליגה משלה, אנחנו רוצים רק לשמור על המורשת ולגרום לאוהדים להיות גאים בנו".

נדב זילברשטיין מאמן עירוני נס ציונה. ברני ארדוב
ציפה ליותר. נדב זילברשטיין/ברני ארדוב

למרות שמדובר בהפסד צפוי מול האלופה ואלופת אירופה, נדב זילברשטיין נשמע מאוד מאוכזב בסיום: "ההפרש בסוף קצת מרמה. אני מאוד מאוכזב כי לא ביצענו את הדברים שרצינו לבצע. היינו מאוד רכים בהתקפה, ביצענו את הדברים לא טוב, לא הגענו לדברים שרצינו וזה עזר מאוד למכבי לרוץ וצריך ללמוד מזה". "כשאתה מביא את קרייג סמית' לפני קצת יותר משבוע ומביא את מורן כי מאיר נפצע לפני יומיים אז זה מאוד קשה להכניס שחקנים לתנועה בזמן כל כך קצר. אלו דברים שצריכים לקרות אבל לקחנו את זה בחשבון. יש לנו משחקים מאוד חשובים ביום שישי וביום שני ונצטרך להיות הרבה יותר טובים".

"התחלנו לא כל כך טוב את המשחק", הוסיף זילברשטיין, "מה שהיה ברבע השלישי מאוד לא אהבתי, ואסור שזה יקרה, היינו מאוד לא טובים התקפית וכשאתה לא טוב נגד מכבי... אם אתה לא מבצע טוב בהתקפה, היה לנו איבודי כדור מיותרים ברבע הראשון, אתה מוצא את עצמך רודף אחריהם וזה מאוד קשה. אנחנו מאוד רוצים לנצח מצד שני אנחנו רוצים לשלב אותו ואין דרך יותר טובה מלתת דקות משחק, מורן שחקן מצוין, כשאתה לא רץ מקבוצה מיוני זה מאוד קשה ברמת החדות במשחק, והכושר הגופני, אין לי ספק שהוא יתרון לנו המון. אני חושב שהגיע הזמן לסיים לדבר על העונה שעברה, יש פה קבוצה חדשה, אני לא מדבר על זה כבר זה לרא רלוונטי, זה עונה אחרת, העונה הקודמת הייתה יפה ונחמדה אבל שייכת להיסטוריה אין לה שום השפעה על מה שיהיה השנה".

גיל אמיתי: "הם פתחו טוב, לא נכנסו לקצב שלנו, נלמד מזה, נבוא יותר מוכנים. מורן איתנו 2 אימונים והוא יכנס לקצב לאט לאט. לא חושב שזה היה גדול עליי, בטוח שיגיעו עוד הזדמנויות. בכל קבוצה חובת ההוכחה עליה כקבוצה, מדברים הרבה על שנה שעברה, זה מחמיא לנו אבל התקדמנו הלאה, יש פה שחקנים טובים, יקח לנו זמן להיכנס לקצב, היה לנו פתיחה קשה, סטירה טובה לפיתחת העונה, נפיק מזה לקחים".

על הציפיות: "להיות קבוצה שתדבר חזק בליגה כמו בעונה שעברה".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully