וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ראשל"צ הפסידה לאלברום והודחה מאירופה

מחזיקת הגביע נוצחה 29:24 על ידי הנורבגים וסיימה דרכה בגביע האיגוד. האחים חן וגיל פומרנץ כיכבו בגרוסוולשטאדט

מחזיקת גביע המדינה מכבי ראשון לציון הודחה מגביע אירופה הערב (ראשון) לאחר שנוצחה גם במשחק הגומלין בנורבגיה מול אלברום 29:24. אחרי שהפסידה 36:28 במשחק החוץ שלה בנורבגיה, ראשון הייתה חייבת ניצחון בתשע הפרש ומעלה כדי להעפיל, אך לא הייתה אפילו קרובה לעשות קאמבק מול היריבה העדיפה.

מכבי ראשון תעשה את דרכה מחר לארץ, ותפגוש ביום שישי במשחק המרכזי של המחזור ה-5 בליגת ווינר את בני הרצליה והמאמן גלעד מאור.

שחקני הכדוריד גיל פומרנץ (מימין), חן פומרנץ במדי גרוסוולשטאט. באדיבות חן פומרנץ, מערכת וואלה! NEWS
מככבים בגרמניה. חן וגיל פומרנץ/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות חן פומרנץ

ויש גם שחקני כדוריד ישראלים שמחים. האחים חן וגיל פומרנץ כיכבו בבונדסליגה השנייה בגרמניה, יחד עם קבוצתם גרוסוולשטאדט, שגברה בדרבי 18:24 על רימפאר שדורגה במקום הראשון. כל אחד מהאחים כבש 5 שערים, גרוסוולשטאדט מדורגת בצמרת הליגה.

חן פומרנץ, קפטן נבחרת ישראל אמר לאחר המשחק: "היה משחק נהדר שהתקיים באווירה מצוינת אצלנו בבית, ובסיומו השגנו ניצחון משמעותי במאבקי הצמרת. כמובן נלווה העניין היוקרתי, וברמה האישית זה בהחלט היה משחק טוב של גיל ושלי ואני שמח שעזרנו לקבוצה. אני ממש מחכה ומצפה למפגש עם הנבחרת לקראת פתיחת קמפיין מוקדמות אליפות אירופה".

אפרופו סקדנדינביה - נבחרת ישראל שמתכוננת למשחק באיסלנד (ב-29 בחודש), בפתיחת קמפיין מוקדמות אליפות אירופה 2016, תקיים את ההכנה המסכמת שלה בפינלנד - שם תערוך גם משחק אימון מול הנבחרת המקומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully