וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: לואיס המילטון זכה במרוץ סוצ'י

הבריטי ניצח בפעם הרביעית ברציפות והוא ממשיך להתקרב לתואר. רוזברג הגיע שני ומרצדס הבטיחה את אליפות היצרנים

נהג הפורמולה 1 לואיס המילטון חוגג ניצחון במרוץ יפן. Clive Rose, GettyImages
ממשיך להתקרב לתואר. המילטון/GettyImages, Clive Rose

לואיס המילטון ממשיך להתקרב לזכייה באליפות הפורמולה 1 העונה והיום (ראשון) הוא שמר על הכושר האדיר שלו והשיג את ניצחונו הרביעי ברציפות והתשיעי בסך הכול השנה, כאשר חצה ראשון את קו הסיום במרוץ שנערך בסוצ'י, רוסיה.

המילטון, שזינק מהפול פוזישן, הקדים ב-18.67 שניות את חברו לקבוצה, הגרמני ניקו רוזברג, לאחר שזה נאלץ להיכנס לרחבת הטיפולים כבר בפתיחה ולמרות שהתאושש, לא הצליח לסגור את הפער. לבריטי, שניצח מרוץ בפעם ה-31 בקריירה והשתווה בכך לנייג'ל מנסל בתור הבריטי עם הכי הרבה ניצחונות, יש כעת 291 נקודות, בעוד שבמאזנו של רוזברג יש 274. לסיום העונה נותרו שלושה מרוצים, בארצות הברית, ברזיל ובאבו דאבי, שם יוענק ניקוד כפול, כך שהכול עדיין רחוק מלהיות גמור.

הזכייה במקומות 1-2 גם הבטיחה לקבוצת מרצדס באופן רשמי את הזכייה הצפויה באליפות היצרנים. זו הייתה הפעם התשיעית העונה בה נהגי מרצדס מסיימים בשני המקומות הראשונים על הפודיום. ואלטרי בוטאס הפיני של וויליאמס סיים שלישי, ג'נסן באטן (מקלארן) רביעי, קווין מגנוסן (מקלארן) חמישי ואילו פרננדו אלונסו רק שישי. דניאל ריקיארדו הגיע שביעי והאלוף היוצא, סבסטיאן פטל, שמיני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully