וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר זכה בטורניר שנגחאי

השוויצרי האגדי הניף תואר 81 בקריירה אחרי ניצחון בגמר על הצרפתי ז'יל סימון 6:7 (6), 6:7 (2) בתום שעה ו-53 דקות

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. רויטרס
בלתי נגמר. פדרר/רויטרס

רוג'ר פדרר זכה היום (ראשון) בתואר ה-81 בקריירה המדהימה שלו, כאשר גבר 6:7 (6), 6:7 (2) בתום שעה ו-53 דקות על הצרפתי ז'יל סימון (29 בעולם) בגמר טורניר שנגחאי. השוויצרי, שנהנה משבוע מצוין וניצח בחצי הגמר את נובאק דג'וקוביץ', ישוב למקום השני בעולם. זה תואר 23 לפדרר בקריירה בטורניר המאסטרס 1000.

סימון ניצח את פדרר בשני המפגשים הראשונים בין השניים, אי שם ב-2008, אולם מאז לשוויצרי יש חמישה ניצחונות רצופים כולל היום וממש כמו שהיה במפגש האחרון ביניהם, בשמינית גמר הרולאן גארוס של השנה שעברה, אז פדרר ניצח בחמש מערכות, גם הפעם זה היה צמוד מאוד.

כל אחד משני הטניסאים השיג שבירה אחת במערכה הראשונה ובשובר השוויון, במצב של 6:6, פדרר התעלה והשיג שתי נקודות רצופות כדי לקחת את המערכה הראשונה. גם ההמשך היה צמוד והמערכה השנייה הסתיימה ללא אף שבירה, עד שפדרר לקח את כל חמש הנקודות האחרונות במשחק ואת התואר. פדרר סיים עם ארבעה אייסים מול שלושה של הצרפתי.

* סמנתה סטוסור (1 בטורניר) זכתה בטורניר אוסקה עם ניצחון על הקזחית זרינה דיאס (5 בטורניר), 6:7 (7), 3:6.

* טניסאית שנמצאת במומנטום נהדר היא קרולינה פלישקובה, המדורגת 30 בעולם. הצ'כית בת ה-22 זכתה היום בתואר השני שלה השנה לאחר שניצחה 7:6 (4), 3:6, 6:7 (4) את קמילה ג'ורג'י האיטלקייה (42) בגמר לינץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully