וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר מתנצל על התקרית עם מוריניו: "שגיתי"

מאמן ארסנל מתחרט, אבל לא חוזר בו מהטענות נגד המיוחד: "הוא עשה לי פרובוקציה, לא חציתי את האזור הטכני"

ז'וזה מוריניו, מאמן צ'לסי, מול מאמן ארסנל, ארסן ונגר. GettyImages
המתיחות מסרבת לגווע. ונגר ומוריניו ראש בראש/GettyImages

היום (ראשון) לפני 18 שנה בדיוק, ארסן ונגר העביר את משחקו הראשון מאחורי הקווים כמנג'ר ארסנל. לרגל ציון הדרך המרשים, הוא התראיין באריכות ל'טלפוט' הצרפתי ודיבר, בין היתר, על התקרית המתוקשרת עם ז'וזה מוריניו, שגלשה לפסים פיזיים במהלך המשחק נגד צ'לסי.

"נתנו לסיפור הזה יותר מדי תשומת לב, אבל אין ספק שלא הייתי צריך להגיב ככה. אני מצטער, לא מתנהגים ככה במגרש כדורגל", אמר המנג'ר, שסירב להתנצל על התקרית עד היום. "תמיד הייתי נגד אלימות, אפילו כשהיא מינימלית ובלתי מורגשת. לא הייתי צריך להגיב ככה, למרות שלא פלשתי לאזור הטכני של מוריניו כמו שאמרו. לי זה הרגיש שהוא ניסה לעשות לי פרובוקציה, אבל זה לא מצדיק תגובה כזאת".

אבל נראה שהעימות בין שני המאמנים רחוק מסיום. מוריניו הספיק להגיב לדבריו של ונגר לעיתון הצרפתי, ואמר כי "המילים שלי לא יעזרו, כולם ראו בתמונות מה קרה".

ונגר הספיק להירגע מאז המשחק. מיד אחריו, כשנשאל במסיבת העיתונאים האם הוא מתחרט על התקרית השיב: "על מה יש לי להתחרט? רציתי להגיע מנקודה A לנקודה B, ומישהו התעמת איתי מבלי כל סימן של קבלת פנים. נקודה B הייתה אלכסיס סאנ'צס, כדי לראות אם הוא נפצע. האם זו הייתה דחיפה? דחיפה קטנה. יכולתם לראות מתי באמת ניסיתי לדחוף".

ונגר ומוריניו התעמתו מאחורי הקווים בארסנל-צ'לסי

ז'וזה מוריניו מאמן צ'לסי. רויטרס
"הוא עשה לי פרובוקציה". מוריניו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully