וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמנית שהתפשטה כדי להשכיח את ההפסד של פרו

רוקיו מירנדה ניסתה לסייע למצב הרוח הלאומי אחרי התבוסה 3:0 לצ'ילה עם תמונה חושפנית במיוחד. ה"סאן": "אנטוניו ולנסיה הנשוי שלח תמונות עירום לנשים והזמין אותן למפגשי מין"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרגישים יותר טוב בפרו עכשיו? מירנדה והתמונה החושפנית/מערכת וואלה!, צילום מסך

במהלך המונדיאל בקיץ האחרון הפכה מרלן דול, כוכבת פורנו צ'ילאנית, לסוג של סלב לאחר שחגגה כל ניצחון של נבחרתה במרתון יחסי מין אליו הזמינה אוהדים נלהבים מכל רחבי המדינה. בלילה שבין שישי לשבת, צ'ילה הביסה 0:3 את פרו במשחק ידידות, אולם הפעם הסיפור יוצא הדופן לא הגיע מהצד המנצח אלא דווקא מזה הפרואני.

הכדורעפנית והדוגמנית הפרואנית המצליחה רוקיו מירנדה פרסמה מיד לאחר ההפסד הכואב תמונה חושפנית במיוחד בחשבון הפייסבוק שלה וכתבה: "כדי לעודד אתכם קצת אחרי לילה רע של כדורגל מצד הנבחרת שלנו, הנה תמונה שלי שלא פורסמה במסגרת צילומים ל'סוהו פרו'. סוף שבוע שמח". מיותר לציין שהתמונה הפכה בן רגע לשיחת היום בדרום אמריקה וכעת רבים בפרו מחכים לראות מה יקרה אם הנבחרת תיכשל גם במשחק הבא שלה, בלילה שבין שלישי לרביעי, אז תארח את גואטמלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסתבך. ולנסיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

* ובינתיים, כוכב מנצ'סטר יונייטד ושחקן נבחרת אקוודור, אנטוניו ולנסיה, בוודאי לא ישמח לראות את שער ה"סאן" הבוקר. הצהובון הלונדוני פרסם תמונה של השחקן בה הוא נראה ללא חולצה ותחת הכותרת: "ולנסיה הנשוי שולח תמונות עירום מלוכלכות לשתי נשים". על פי העיתון, ולנסיה שלח תמונות "סלפי" עירומות שלו והזמין את אותן שתי נשים ל"מפגשי מין במלון".

  • עוד באותו נושא:
  • נבחרת פרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully