וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היריבות מתחממת: מה דונגה סימן לספסל ארגנטינה?

מאמן ברזיל החזיק באפו כסמל להסנפת קוקאין וצעק לספסל היריב: "כולכם אותו דבר". מסי החמיץ פנדל 13 בקריירה: "הכריע את המשחק"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איבד את קור הרוח. דונגה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תקרית שנויה במחלוקת נרשמה היום (שבת) במהלך המשחק בין ברזיל לארגטינה (0:2 לסלסאו), כשמאמן ברזיל דונגה קרא קריאות גנאי לעבר ספסל היריבה והקניט את אנשי האלביסלסטה. דונגה עשה תנועות של משיכות באף, רמז לשימוש בקוקאין, וצעק לעבר אנשי הספסל "כולכם אותו דבר". הכוונה כמובן היא השוואה לדייגו מראדונה, גיבור ארגנטינה, שבמשך שנים הסניף קוקאין. דונגה הפנה את הדברים לעוזר של טאטה מרטינו, שמצדו לא נשאר חייב וקילל בחזרה את מאמן ברזיל.

כמו כן, במהלך המשחק ליאונל מסי החמיץ פנדל, שיכול היה להשוות זמנית את התוצאה. הייתה זו ההחמצה השנייה ברציפות של מסי מהנקודה הלבנה (לראשונה בקריירה) והחמצת פנדל 13 בקריירה, ובסיום הוא אמר באכזבה: "אנחנו תמיד מנסים לנצח, אבל לא הצלחנו. המשחק הוכרע בשתי טעויות, השגיאה בשער הראשון וההחטאה של הפנדל. אם הייתי כובש, זה היה משנה את המשחק. היינו טובים יותר, אבל לא ניצלנו את היתרון שלנו. הם כבשו מההזדמנות הראשונה שלהם.

"הנבחרת עוברת תהליך שינוי עם המאמן החדש, וזה לוקח זמן. עם המשחקים והאימונים נלמד להסתגל למרטינו". המאמן טאטה מרטינו, שהחליף את אלחנדרו סאבלה, אמר ש"עשינו טעויות שמול נבחרת כמו ברזיל עולות ביוקר, אבל ראיתי הרבה דברים טובים".

שוער ברזיל ג'פרסון סיפר בסיום ש"למדתי איך מסי בועט פנדלים, חיכיתי עד השנייה האחרונה עד שזינקתי, כך שלבועט יש פחות אפשרויות". מאמן השוערים של ברזיל, טפארל, אמר ש"הסוד של ג'פרסון היה שהוא נותר לעמוד עד הרגע האחרון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי מחמיץ פנדל מול שוער נבחרת ברזיל ג'פרסון. רויטרס
כואב. מסי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully