וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנגחאי: פדרר ניצח 4:6, 4:6 את דג'וקוביץ'

השוויצרי, שיעלה למקום השני בעולם, גבר על המדורג מספר אחת בתום משחק התקפי ופנטסטי. ישחק מול ז'יל סימון בגמר

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. רויטרס
איזו יכולת נהדרת. פדרר/רויטרס

גמר ווימבלדון 2014 היה המפגש האחרון בין רוג'ר פדרר לנובאק דג'וקוביץ', אז הצליח הסרבי לנצח 7:6 (7), 4:6, 6:7 (4), 7:5, 4:6 בתום קרב איתנים. הפעם, בחצי גמר טורניר המאסטרס 1,000 בשנגחאי, הצליח פדרר לנצח 4:6, 4:6 בתום תצוגת טניס פשוט אדירה, שעינגה אותנו במשך שעה ועוד 39 דקות.

עבור פדרר, שזכה ב-22 תארי מאסטרס בקריירה שלו ושיחק בחצי הגמר ה-52 בקריירה מסבב התחרויות הבכירות ביותר בסבב שאינן גרנד סלאם, זה היה ניצחון 19 בקריירה מול דג'וקוביץ', שמחזיק ב-17 כאלה במאזן הראש בראש הזה.

המשחק נפתח בצורה צמודה כששני הטניסאים שומרים על ההגשות שלהם עד שבמשחקון החמישי הצליח פדרר להשיג את "הדם" הראשון ולעלות ל-2:3. אחרי משחקון צמוד מאוד, בו לדג'וקוביץ' הייתה נקודת שבירה, הצליח השוויצרי לשמור על ההגשות שלו בדרך ל-2:4. השניים שמרו על ההגשות שלהם עד סוף המערכה, כשבין לבין מצליח פדרר להשיג ארבעה אייסים במשחקון השמיני, וזה 4:6 למדורג שלישי בעולם במערכה אחרי 39 דקות.

במערכה השנייה הצליח פדרר החד לשבור כבר במשחקון הראשון ועלה ל-0:2 זריז. המערכה הלכה צמוד, כשביתרון 3:4 של פדרר היה המשחקון הארוך מכולם, אבל פדרר שמר על ההגשות ואפילו השיג שתי נקודות משחק ביתרון 3:5, אבל הסרבי שמר על ההגשות וכפה על דפרר לנסות להכריע את המשחק על ההגשות שלו.

בגמר ישחק פדרר מול ליהוק מפתיע בדמותו של ז'יל סימון, שניצח מוקדם יותר 2:6, 6:7 את פליסיאנו לופס הספרדי. סימון שלט לחלוטין במערכה הראשונה, שבר פעמיים ועלה ל-1:4, כשלופס נראה חסר אונים מול משחק הרשת המצוין של הצרפתי. סימון שמר על ההגשה והמשיך ל-2:6 במערכה בתוך 26 דקות בלבד. לופס התעורר במערכה השנייה, ולמרות שתהקש בהגשות, וניצל משתי אפשרויות שבירה במשחקון השלישי, הוא הצליח לגרור את הצרפתי לשובר שוויון. כאן ללופס לא נותר כוח. סימון רשם מיני-ברייק מיד בפתיחה, וטיפס ל-0:4 בעזרת שבירה נוספת. לופס המתוסכל לא הצליח לחזור מהפיגור, סימון השלים 1:7 בשובר השוויון ו-6:7 במערכה בדרך לגמר.

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
לא יכול היה לפדרר. דג'וקוביץ'/רויטרס
הטניסאי הצרפתי ז'יל סימון. AP
עלה לגמר מאסטרס. סימון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully