וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: מדליית זהב לירדן ג'רבי, כסף לשגיא מוקי

סגנית אלופת העולם הכניעה בגרנד פרי באסטנה את ברנהולם השבדית, מוקי הפסיד בקרב על הזהב לפייר דופאר הצרפתי

ירדן ג'רבי ג'ודוקא ישראלית. AP
הישג נהדר. ירדן ג'רבי/AP

יום נפלא לג'ודו הישראלי בגראנד פרי שנערך היום (שבת) באסטנה שבקזחסטן, כאשר ירדן ג'רבי זכתה במדליית זהב ושגיא מוקי חגג מדליית כסף. ג'רבי, סגנית אלופת העולם ירדן ג'רבי העפילה לגמר בתחרות למשקל עד 63 ק"ג כשגברה על מונקזאיה צדבסורן ממונגוליה, המשיכה עם ניצחון באיפון על השבדית מיה הרמנסון ובחצי הגמר ניצחה את האיטלקייה אדוויג' גוואנד. בגמר הכניעה הישראלית את השבדית אנה ברנהולם באיפון כעבור דקה ו-18 שניות בלבד.

גם שגיא מוקי רשם יום קרבות מוצלח, כאמור. הישראלי, שמתחרה עד משקל 73 ק"ג, ניצח בפתיחת התחרות את קריאט אגבייב הקזחי באיפון מהיר, וברבע הגמר הצליח לנצח את לאשה שודושווילי הגיאורגי, האלוף האולימפי מלונדון ואלוף אירופה משנה שעברה. במהלך הקרב עצמו איש מהג'ודוקאים לא יצר יתרון, וכשהקרב עבר לניקוד זהב מוקי השיג יוקו ועלה לחצי הגמר, שם גבר בעזרת איפון על המונגולי נאיים סינג'רגל, מדליסט הארד מלונדון. בגמר נכנע מוקי לצרפתי פייר דופאר, והסתפק במדליית הכסף.

ישראלים נוספים שנטלו חלק בגרנד פרי אסטנה: רותם שור (63 ק"ג) ניצחה בקרב הראשון שלה את מירים מומונובה מקריגיסטן, אבל מריאנה סילבה הברזילאית ניצחה אותה לאחר מכן. ליאור וילדיקן (70 ק"ג) הפסידה כבר בקרב הראשון שלה לאסתר סטאם מגאורגיה. גם ירדן מאיירסון, שמתחרה באותו משקל, הפסידה בפתיחת התחרות. אצל הגברים, אסף חן (81 ק"ג) גבר אמנם על עלי פדאללה המצרי, אבל סיים את דרכו בסיבוב השני עם הפסד לקריזסאן מהונגריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully