וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי נגד מוריניו: "היו בעיות בחדר ההלבשה"

מאמן ריאל מדריד פותח חזית נגד קודמו בתפקיד בראיון: "כל מה שקרה באופן פרטי הסתיים בפרסומים בעיתונים לאחר מכן"

קרלו אנצ'לוטי (מימין) לצד ז'וזה מוריניו 2010. GettyImages
יישארו חברים? אנצ'לוטי ומוריניו/GettyImages

ז'וזה מוריניו הספיק להסתכסך עם לא מעט מאמנים בעולם הכדורגל, אבל נראה שהחל מהיום (שישי) הוא צובר לעצמו יריב חדש: מאמנה הנוכחי של ריאל מדריד, קרלו אנצ'לוטי. בראיון שנערך עם המאמן האיטלקי במגזין הצרפתי "סו פוט" אנצ'לוטי מתייחס לירושה שקיבל מ"המיוחד" כשהחליף אותו בתפקיד.

"לפני שהגעתי, הייתי מודע לכך שהיו הרבה בעיות בחדר ההלבשה, בעיות בין השחקנים לבין מוריניו", סיפר אנצ'לוטי. "כל מה שקרה באופן פרטי הסתיים בפרסומים בעיתונים לאחר מכן, אבל כשקיבלתי את התפקיד, הכול חזר להיות רגוע. לא ירשתי שום מתיחויות.

"האם אני הייתי אחראי להחזרת השקט לחדר ההלבשה? לא, לא", המשיך מאמן ריאל מדריד. "כשהגעתי כבר היה שם שקט. ברגע שהגעתי, לא היה שום מאבק בחדר ההלבשה. אף פעם לא נתקלתי בשחקן חסר מוטיבציה או בעימותים של שחקנים שלא שיחקו כמה שהם רצו לשחק".

פיטר שמייכל שוער מנצ'סטר יונייטד ב-1999. Shaun Botterill, GettyImages
מאמין בריאל מדריד. שמייכל/GettyImages, Shaun Botterill

ומי שבינתיים מרוצה מאוד מאיך שריאל מדריד נראית הוא שוער העבר הדני, פיטר שמייכל, שבטוח: "ריאל מדריד תהיה הקבוצה הראשונה שזוכה בשני תארי ליגת האלופות ברצף. הם נראים נהדר. רונאלדו נמצא בפורמה נהדרת, חאמס וקרוס הם החתמות טובות מאוד".

השוער גם נשאל לגבי השינויים מהתקופה שבה שיחק לעומת היום, והוסיף: "הכדורגל השתנה. אין יותר זבונימיר בובנס או אינדיבידואלים שמנצחים לבדם משחקים. מסי ורונאלדו הם שני עילויים, אבל הם חלק מקבוצות חזקות עם כיסוי טוב בעמדות נוספות. אם מסתכלים על איטליה, למשל, אנשים אומרים שאנראה פירלו הוא השחקן העיקרי ושהכול עובר דרכו, אבל זו אשלה. פירלו הוא שחקן גאון, אבל הוא לא שולט במשחק של איטליה כמו שאנשים חושבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully