וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאורגיוס ברצוקאס התפטר מאימון אולימפיאקוס

יממה לאחר ההפסד ברבע גמר הגביע לפנאתינייקוס, האיש שלקח את הקבוצה מפיראוס לזכייה ביורוליג ב-2013 עזב את תפקידו

גאורגיוס ברצוקאס מאמן אולימפיאקוס. רויטרס
הולך הביתה בלי תארים מקומיים. ברצוקאס/רויטרס

רק לפני שנה וחצי גאורגיוס ברצוקאס הוביל את אולימפיאקוס לזכייה סנסציונית שנייה ברציפות ביורוליג והשכיח מרבים את עזיבתו של דושאן איבקוביץ', אולם היום (שישי), הוא סיים את תפקידו לאחר שהגיש את התפטרותו להנהלת המועדון מפיראוס ונענה בחיוב.

ההתפטרות של ברצוקאס הגיעה יממה לאחר שאולימפיאקוס הפסידה ליריבה השנואה פנאתינייקוס 77:76 ברבע גמר הגביע היווני, במשחק שנערך ללא קהל בשל עונש של הירוקים. בסיום המשחק, בין 100 ל-150 מאוהדי אולימפיאקוס התקבצו מחוץ להיכל השלום והאחווה וקראו לעזיבתו של המאמן, שסיים את תפקידו יומיים לפני שהליגה יוצאת לדרך.

ברצוקאס כאמור, החליף את איבקוביץ' ביוני 2012 והוביל את אולימפיאקוס לניצחון גדול ומפתיע על ריאל מדריד בגמר היורוליג. בעונה החולפת לעומת זאת, הקבוצה היוונית הפסידה 3:2 ברבע גמר היורוליג לאותה ריאל. הוא זכה עם הקבוצה גם בגביע הביניבשתי בעונה שעברה, אבל לא הצליח להניף איתה אף אחד משני התארים המקומיים ביוון.

שני המועמדים הבולטים שמוזכרים כעת בתקשורת היוונית להחליף את ברצוקאס בתפקיד הם מאמן נבחרת סרביה, אלכסנדר ג'ורג'ביץ' ומאמן נבחרת יוון, פוטיס קאציקאריס. שחקן העבר של המועדון, מילאן טומיץ', שהיה עוזרו של ברצוקאס (משמש כעוזר באולימפיאקוס מאז 2008) יהיה המאמן הזמני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully