וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל ראשון לציון ניצחה במשחק העונה

אחרי שישה הפסדים רצופים למכבי תל אביב, סגנית האלופה השיגה 30:33 יקר בזכות משחק קבוצתי ונותרה מושלמת

יובל גררה הפועל ראשון לציון מול עומר דבדה מכבי תל אביב כדוריד. עמית שיסל, איגוד הכדוריד,
גררה ודבדה נאבקים, היום/עמית שיסל, איגוד הכדוריד

אחרי שישה ניצחונות רצופים של מכבי תל אביב על יריבתה, הפועל ראשון לציון השיגה היום (שישי) ניצחון במשחק העונה במסגרת המחזור הרביעי בליגת העל בכדוריד, 30:33 שמשאיר את סגנית האלופה מושלמת בפסגה.

הפתיחה הייתה של מכבי תל אביב שהוליכה 0:3 כאשר יובל גררה כבש את השער הראשון של הפועל רק אחרי 8:47 דקות, אבל אז החל הקאמבק של הפועל ראשון לציון כשסשה צ'ודונובסקי השווה ל-5:5 ועופר לוזון השלים מהפך והעלה את האדומים ליתרון ראשון בדקה ה-16. אחרי שאלעד קפון הורחק באדום ומימון העלה את היתרון לשלושה שערים, נמשכה הבריחה של האדומים ועומר דבדה קבע את תוצאת המחצית, 11:15 לאדומים שהציגו יכולת נהדרת בעיקר בהגנה.

היתרון צמח בזכות צ'ודנובסקי לחמש בפתיחת המחצית השנייה, שי הרשקוביץ הורחק בהחלטה מעוררת מחלוקת, ובוטוליה צימק ל-17:14. ורנר סטרידום החזיר את מכבי ל-20:18 בדקה ה-40 וסער פרנקל הזעיק פסק זמן. דבדה הורחק גם הוא בכרטיס אדום (שלישי במשחק), ומימון במשחק נהדר (4 שערים) קבע 22:27 בדקה ה-50. אחרי הרחקה של לוזון, טוראל סיפק שני שערים שצימקו ל-30:29 כשנותרו פחות משתי דקות לסיום. אלא שצ'ודנובסקי כבש מהפינה אולי את השער החשוב במשחק ופישלוביץ הוסיף עצירה שסידרה להפועל ניצחון. סהר חלפון הספיק רק לצמק כשנותרו 35 שניות לסיום.

כבשו למכבי תל אביב: בויאן בוטוליה 8 (מ-15), עידו טוראל 6, ורנר סטרידום, עומר דבדה ומילאן מירקוביץ' 4 כל אחד, סער חלפון 3, דן נתן 1. להפועל ראשון לציון: סשה צ'ודנבוסקי, טל הרשקוביץ ופיליפ מריאן 5 כל אחד, ירמי סידי, עידן מימון ועופר לוזון 4 כ"א, ערן צרפתי 3, יובל גררה 2, שי הרשקוביץ 1.

ירמי סידי הפועל ראשון לציון מול בויאן בוטוליה מכבי תל אביב כדוריד. עמית שיסל, איגוד הכדוריד,
שמונת השערים שלו לא עזרו. בוטוליה במאבק עם ירמי סידי/עמית שיסל, איגוד הכדוריד
טל הרשקוביץ הפועל ראשון לציון כדוריד. עמית שיסל, איגוד הכדוריד,
טל הרשקוביץ/עמית שיסל, איגוד הכדוריד

התגובות

מאמן הפועל ראשון לציון, סער פרנקל, אמר בסיום: "יש ליגה חזקה מאוד, ליגה מצוינת וצפופה, וכדי להיות אלופה אתה צריך להיות יותר טוב ממכבי תל אביב שהיא האלופה. במחצית הראשונה הצגנו הגנה נהדרת וחזרנו מפיגור מוקדם. במחצית השנייה היינו בחיסרון מספרי, איבדנו שחקנים, אבל עידן עלה והראה מי זה עידן מימון. יש לנו קבוצה שמחה וגאה ונחושת מטרה. ניצחנו בסגל חסר קבוצה עם סגל מושלם. מהרגע שחזרנו מה-0:3 בפתיחה, עשינו כל מה שצריך כדי לנצח את המשחק".

מאמן מכבי תל אביב, אבי רש: "אם אנחנו סופגים 33 שערים בבית, זו הבעיה המרכזית. בחצי הראשון נתקענו במשחק ההתקפה. שיחקנו לא נכון בשלישייה האחורית, אבל ברגע שקצת שיחררנו את הכדור לפינות, הגענו ליותר מצבים – וכבשנו 19 שערים בחצי השני. אני בטח לא אוהב להפסיד, אנחנו נתקן את הדברים, אבל זה שהפועל ראשון לציון מנצחת וחוגגת ככה זה אומר משהו על הדרך שמכבי תל אביב עשתה".

- סער פרנקל מאמן הפועל ראשון לציון בכדוריד. קובי אליהו
"יש לנו קבוצה שמחה וגאה ונחושת מטרה". סער פרנקל/קובי אליהו

ומה היה לנו עוד במחזור הזה? רמת השרון כבר הוליכה ביתרון של שבעה שערים בבית על חולון, אבל מהפך של שחקניו של דני ליבגוט כולל שער ניצחון של פיליפ קאלו בשניות הסיום קבע 33:34 לחולון שהשיגה ניצחון ראשון, והנחילה הפסד בכורה לרמת השרון. גם נס ציונה השיגה ניצחון בהפרש של שער על אס"א תל אביב 27:28.

העולה החדשה, הפועל רמת גן, השיגה ניצחון בכורה על רחובות, האחרונה בטבלה. בני הרצליה התאוששה מההפסד להפועל ראשון לציון וגברה על אשדוד. המשחק בין מכבי קרית מוצקין למכבי ראשון לציון נדחה בשל השתתפותה של מחזיקת גביע המדינה בגביע אירופה, וצמד המפגשים בשבת ובראשון בנורבגיה מול האלופה המקומית אלברום על ההעפלה לסיבוב השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully