וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנגחאי: דג'וקוביץ' ופדרר ייפגשו בחצי הגמר

נולה העלה את רצף הניצחונות שלו ל-29, וגבר על הספרדי 4:6, 2:6. בחצי הגמר: מפגש עם פדרר, שניצח את בנטו 6:7, 0:6

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. GettyImages
לא מפסיק לנצח במזרח הרחוק. דג'וקוביץ'/GettyImages

נובאק דג'וקוביץ' ממשיך בכושר הנהדר. הסרבי המדורג 1 בעולם העפיל היום (שישי) לחצי גמר טורניר המאסטרס בשנגחאי אחרי ניצחון 4:6, 2:6 על דויד פרר. נולה אמנם שבר את היריב הספרדי העיקש כבר במשחקון השני, אך התקשה מאוד במערכה הראשונה.

ביתרון 4:5 הוא הציל שלוש נקודות שבירה של פרר כדי לסיים את המערכה הראשונה ביתרון, ובמערכה השנייה צלח את המשוכה ביתר קלות, בדרך לניצחון שביעי רצוף על הספרדי המדורג חמישי בעולם. בכך האריך נולה את רצף הניצחונות שלו ל-29 במסע המוצלח לסין.

בשלב הבא דג'וקוביץ' עשוי לפגוש יריב ומכר ותיק בדמותו של רוג'ר פדרר, שמתמודד בשעה זו על המקום האחרון בחצי הגמר מול ז'וליאן בנטו הצרפתי (30 בעולם). צרפתי אחר שכבר העפיל לחצי הגמר הוא ז'יל סימון (29 בעולם), שהפתיע את המדורג שישי תומאש ברדיך וגבר עליו 7:6, 4:6, 0:6. יריבו הבא של סימון יהיה פליסיאנו לופס הספרדי, שניצח 7:5, 4:6, 4:6 את מיכאיל יוז'ני.

צרפתי אחר שכבר העפיל לחצי הגמר הוא ז'יל סימון (29 בעולם), שהפתיע את המדורג שישי תומאש ברדיך וגבר עליו 7:6, 4:6, 0:6. יריבו הבא של סימון יהיה פליסיאנו לופס הספרדי, שניצח 7:5, 4:6, 4:6 את מיכאיל יוז'ני.

ז'יל סימון טניסאי צרפת. AP
נראה מצוין. סימון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully