וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערפל כבד בבייג'ינג, ברזיל-ארגנטינה בסכנה

רמת כוננות גבוהה הוכרזה בעקבות ערפיח שכיסה את שמי בירת סין. השחקנים תקועים במלון: "אפשר לצאת רק לשעתיים"

ערפיח בבירת סין, בייג'ינג. AP
רק שינוי משמעותי יאפשר את קיום המשחק. בייג'ינג היום/AP

על פי התוכניות המקוריות, ברזיל וארגנטינה, שתיים מהיריבות המושבעות ביותר מבחינה ספורטיבית ופוליטית, היו אמורות להיפגש לקרב ראש בראש לפני שלושה חודשים, בגמר המונדיאל. רצה הגורל, וגרמניה השפילה את הסלסאו בחצי הגמר ומנעה קרב ענק על אדמת דרום אמריקה, כשהביסה 1:7 והמשיכה כל הדרך לזכייה בגביע הנכסף. מחר (שבת, 15:05, ישיר בספורט 1) ברזיל וארגנטינה אמורות לעשות תיקון ולהיפגש במקום נייטרלי, אבל יכול להיות שתנאי מזג האוויר לא יאפשרו זאת.

שחקני שתי הנבחרות קיבלו הוראה שלא לצאת מהמלונות שבהם הם שוכנים בעקבות ערפיח סמיך שכיסה את שמי בייג'ינג. הרשויות בעיר הכריזו על רמת כוננות גבוהה בשל רמת זיהום האוויר הגבוהה שנגרמה בעקבות הערפיח, שרמתו פי 18 מעל הרמה המומלצת. נכון לעכשיו, קיום המשחק נמצא בסכנה, אלא אם יירשם שיפור משמעותי ביממה הקרובה.

ערפיח בבירת סין, בייג'ינג. AP
הרשויות הורו על השחקנים להישאר במלון. עוברי אורח בבייג'ינג, הבוקר/AP

"אחת ההנחיות הכי חשובות במקרים כאלה אומרות שעל האנשים להישאר בתוך בתיהם. לא כדאי לצאת לאוויר הפתוח, ואם כן, לזמן שלא עולה על שעתיים. זה מה שהנחו אותנו לעשות, וזה מה שאנחנו עושים", אמר רופא נבחרת ברזיל רודריגו לסמאר.

בכל מקרה, אם המשחק יתקיים כסדרו, בארגנטינה ובברזיל לא מתכוונים לתת הנחות. מאז המונדיאל הספיקו שתי הנבחרות להחליף מאמנים, כשארגנטינה התחמשה בטאטה מרטינו ואילו ברזיל העדיפה את דונגה על פני לואיז פיליפה סקולארי. האלביסלסטה הגיעו בסגל מלא עם כל הכוכבים, כולל ליאונל מסי, אנחל די מריה וסרחיו אגוארו. ניימאר יפגוש את חברו לחוד בברצלונה וינסה להוביל את הברזילאים, כאשר גם וויליאן, פיליפה לואיס וקוטיניו בסגל של דונגה, אבל מי שעומד במרכז העניינים הוא ללא ספק קאקה, שחוזר לסגל אחרי שלא היה חלק ממנו במונדיאל.

"אני מאושר לחזור לסגל. אחרי הרבה זמן, אני מקבל פרס על העבודה הקשה שהשקעתי", אמר הקשר הוותיק. "אתרום לנבחרת מהנסיון שלי, אני מאמין שאוכל לעזור".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ניימאר, שחקן נבחרת ברזיל. AP
קרב על יוקרה ועל השבת הכבוד האבוד. ניימאר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully