וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנגחאי: דג'וקוביץ' הזיע בדרך לרבע הגמר, פדרר טייל

המדורג מספר אחת ניצח 3:6, 6:4, 4:6 את קוקושקין, ויפגוש את פרר, שגבר על מארי. השוויצרי גבר על באוטיסטה אגוט 4:6, 2:6

הטניסאי הספרדי דויד פרר. רויטרס
ניצחון נאה. דויד פרר/רויטרס

נובאק דג'וקוביץ' עבד היום (חמישי) קשה מאוד מול מיכאיל קוקושקין הקזחי, קשה ממה שרבים צפו שיעבוד מולו. המדורג מספר אחת בעולם ניצח 3:6, 6:4, 4:6 את המדורג 85 בעולם לאחר קרב של שעתיים ועוד שש דקות. ועלה לרבע הגמר בטורניר שנגחאי מסבב המאסטרס 1,000 של ה-ATP. ברבע הגמר ישחק נולה נגד יריב קשה בהרבה בדמותו של דויד פרר (5), שניצח מוקדם יותר 6:2, 1:6, 2:6 את אנדי מארי הבריטי (11) בתום שעה ועוד 55 דקות של משחק.

אחרי משחק קשה מאוד מול ליאו מאייר בסיבוב השני, אותו הצליח לעבור רק אחרי שובר שוויון במערכה השלישית, הצליח רוג'ר פדרר לנצח בצורה חלקה הרבה יותר בסיבוב השלישי. הפנומן השוויצרי, המדורג שלישי בעולם, ניצח 4:6, 2:6 את רוברטו באוטיסטה אגוט הספרדי (18 בעולם), עליו גבר גם בשמינית הגמר של אליפות ארצות הברית לא מזמן. פדרר יפגוש ברבע הגמר את ז'וליאן בנטו הצרפתי הוותיק, המדורג 30 בעולם, שניצח 3:6, 4:6 את ג'ק סוק האמריקאי. המאזן של פדרר מול בנטו עומד על 2:5 לטובת השוויצרי.

תומאש ברדיך (6), שהפסיד לדג'וקוביץ' בגמר טורניר בייג'ינג, צלח את הסיבוב השלישי כשניצח 3:6, 4:6 את איבו קרלוביץ'. בסיבוב הבא יפגוש הצ'כי את ז'יל סימון הצרפתי, שניצח את מאלק ג'אזירי הטוניסאי 2:6, 3:6.

אמש בטורניר שנגחאי: רפאל נדאל הודח בסיבוב השני, רוג'ר פדרר יעבור אותו בדירוג העולמי

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
לא הלך קל. דג'וקוביץ'/רויטרס
רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. רויטרס
ניצחון חלק, כמו שכתוב בספר. פדרר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully