וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנסת תדון בהתנהלות איגוד הכדורסל: "השחיתות תיפסק"

8.10.2014 / 14:32

הוועדה לביקורת המדינה תבדוק "היבטים בסדרי העבודה", סיעת עוז: "אנשים יצטרכו לתת את הדין על שוד הקופה"

one

הבלגן השורר באיגוד הכדורסל מגיע לדיון בכנסת: לוואלה! ספורט נודע היום (רביעי) כי הועדה לביקורת המדינה תקיים בסוף החודש דיון מיוחד בהתנהלות איגוד הכדורסל. בישיבה ידונו על ה"היבטים בסדרי העבודה של מוסדות איגוד הכדורסל בישראל - ודוח מבקר המדינה" .

לישיבה הוזמנו נציגי משרד מבקר המדינה, רשם העמותות, רשות התאגידים, איגוד הכדורסל, משרד ראש הממשלה ואגף הפיקוח הכללי. דוח המדינה שפורסם במאי 2014 על ידי מבקר המדינה כלל בתוכו פרק נרחב בנוגע לפעילות איגוד הכדורסל. פעילות הביקורת, שנעשתה במהלך שנת 2013, נגעה להיבטים מסוימים בסדרי הפעולה של המוסדות והגורמים המפקחים על האיגוד, שחלקם משמשים כ"שומרי סף" של האיגוד ובהם: האסיפה הכללית, ועדת הכספים, ועדת הביקורת, המבקר הפנימי, היועץ המשפטי ורואה החשבון. הפעילות נעשתה במקביל לבדיקה של מבקר הפנים של האיגוד, ומבקר המדינה ישקול להרחיב את ביקורתו לאחר פרסום מבקר הפנים.

בסיכום הדוח כתב מבקר המדינה כי "נמצאו ליקויים בסדרי פעילותם של המוסדות והגורמים המקיימים פיקוח ובקרה על פעילותו של איגוד הכדורסל. ממצאי הביקורת מלמדים כי היו פגמים באופן תפקודם, ולעתים מקצתם פעלו שלא בהתאם לחוק העמותות או לתקנון האיגוד. אם מרכזים יחד את כלל הליקויים, מצטיירת תמונת מצב שעולה ממנה כי מנגנוני הבקרה באיגוד חלשים וכי שומרי הסף שלו אינם מתפקדים כנדרש".

נציגים בסיעת עוז שהוזמנו לדיון אמרו לפני ההתכנסות הצפויה: "לא נאפשר לשחיתות להמשיך. אנשים יצטרכו לתת את הדין על שוד הקופה".

צביקה שרף ראש סיעת עוז. מגד גוזני
"אנשים יתנו את הדין". שרף/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully