וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט יתראיין לתפקיד מאמן נבחרת גאנה

המאמן הישראלי, שמשמש כיועץ בססאנה התאילנדית, נכלל בין חמשת המועמדים הסופיים לצד קלויברט, טארדלי, פונט וחימנס

אברהם גרנט משוחח עם בעלי צ'לסי רומן אברמוביץ'. Ian Walton, GettyImages
מתאילנד לגאנה? אברהם גרנט/GettyImages, Ian Walton

אברהם גרנט הוא אחד מבין חמשת המועמדים לאימון נבחרת גאנה, כך הודיעה היום (שלישי) באופן רשמי ההתאחדות הגנאית, שתערוך לגרנט ראיון עבודה ב-18 באוקטובר. ההכרזה על המאמן החדש תהיה עד סוף החודש, לפני משחקי הסיבוב האחרון של מוקדמות אליפות אפריקה 2015.

המאמן הישראלי, שהוזכר כמועמד לפני כמה חודשים לנבחרת חוף השנהב, מתחרה על התפקיד עם מרקו טארדלי, עוזר מאמן נבחרות איטליה ואירלנד לשעבר; כדורגלן העבר פטריק קלויברט, שהיה עוזרו של לואי ואן חאל בנבחרת הולנד; מיכאל פונט, לשעבר עוזר מאמן נבחרת שוויץ; וכן חואן איגנסיו חימנס, מאמן לבנטה לשעבר. ברנד שוסטר, שהוביל את ריאל מדריד לאליפות ב-2008, וריקרדו גארקה, שזכה עם ולס סארספילד בשלוש אליפוית, נמצאים ברשימת ההמתנה.

כזכור, גרנט מונה לפני כשלושה שבועות ליועץ מיוחד של קבוצת ססאנה התאילנדית, אך היה זה חוזה לחודשיים בלבד והוא כמובן יוכל להשתחרר כדי להדריך את הכוכבים השחורים, שזכו באליפות אפריקה ארבע פעמים (האחרונה ב-1982).

ברנד שוסטר מאמן ריאל מדריד ב-2008. Denis Doyle, GettyImages
רק ברשימת ההמתנה. ברנד שוסטר/GettyImages, Denis Doyle

גרנט, 59, החל את קריירת האימון שלו בהפועל פתח תקוה ואחרי שתי זכות רצופות בגביע הטוטו, עבר ממנה ב-1991 למכבי תל אביב. הוא הוביל את הצהובים לשתי אליפויות, זכייה בגביע ועוד זכייה בגביע הטוטו, לפני שעבר לעונה אחת להפועל חיפה ומיד חזר לקרית שלום. הקדנציה השנייה במכבי תל אביב הייתה פחות מוצלחת והסתיימה אחרי ארבע שנים עם זכייה בודדת בגביע הטוטו ומשם עבר גרנט למכבי חיפה וזכה עמה בשתי אליפויות.

התחנה הבאה הייתה נבחרת ישראל, אותה אימן במשך שלוש שנים, אולם לא הצליח להעפיל ליורו 2004 ולמונדיאל 2006, למרות קמפיין שהסתיים ללא הפסד. בספטמבר 2007 גרנט, שמונה זמן קצר קודם לכן ליועץ בצ'לסי, החליף את ז'וזה מוריניו כמנג'ר המועדון בצעד מפתיע. הוא סיים את העונה במקום השני בפרמיירליג והפסיד באותו גמר ליגת האלופות הזכור עם ההחלקה של ג'ון טרי.

גרנט פוטר מצ'לסי מיד לאחר אותו הפסד בגמר ועבר לפורטסמות'. הוא הוביל את הקבוצה לגמר הגביע האנגלי, אבל גם ירד איתה ליגה. מפומפי הוא עבר לווסטהאם, ירד גם איתה לליגת המשנה ולאחר שעזב, אימן בין ינואר למאי 2012 בפרטיזן בלגרד, מה שהיה המשרה האחרונה שלו עד כה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully