וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ריי אלן על סף חתימה בקליבלנד

עוד כוכב גדול יחבור לבלאט? בארה"ב מדווחים כי הצלף בחר להמשיך לעונה 19 ב-NBA, מארק סטיין: "זה עוד מוקדם מדי"

גארד מיאמי היט ריי אלן. AP
שוב לצד לברון? ריי אלן/AP

עוד כוכב גדול יצטרף לקליבלנד? על פי דיווח ב-SB NATION האמריקאי, הצלף האגדי הגיע סוף סוף להחלטה ואחרי לבטים רבים אם לפרוש או להמשיך לשחק, בחר לחבור לקבוצת הסופרסטארים הנוצצת של דייויד בלאט. העיתונאי גלן מור צייץ מוקדם יותר היום כי "הדיווחים על כך שריי אלן חתם בקבאלירס נכונים. העסקה סגורה".

זמן קצר לאחר מכן עיתונאי ESPN מארק סטיין, מהמקורות האמינים ברשת, צינן את ההתלהבות וצייץ כי "הרבה אנשים מצפים מריי להגיע לקליבלנד, אבל נכון לשעות האחרונות הדיבורים על התחייבות או חתימה עדיין מוקדמים".

אלן בן ה-39 קיבל שלל הצעות מאז עזב את מיאמי בקיץ האחרון, בין היתר מסן אנטוניו והקליפרס, אך נראה שהאפשרות לאחד כוחות שוב עם לברון ג'יימס, עימו שיתף פעולה בהצלחה במיאמי, קרצה לו יותר מכל. אלן, שזכה באליפויות עם בוסטון ומיאמי, רוצה טבעת שלישית ולכן הוא יהיה מוכן להצטרף רק לקבוצה שתהיה מועמדת לאליפות. בין אלן ללברון ג'יימס שוררים יחסים מצוינים, לאחר שהשניים שיחקו יחד במשך השנתיים האחרונות במדי ההיט וזכו פעמיים באליפות המזרח.

אם אכן החתימה תהפוך סופית, אלן ייכנס לעונתו ה-19 בקריירה המפוארת שלו ב-NBA, שכללה זכייה בשתי אליפויות, עשר הופעות באולסטאר ועוד שלל תארים ושיאים. בעונה החולפת אלן היה שחקן ספסל משמעותי מאוד במיאמי, עם 9.6 נקודות ב-37.5 אחוזים מחוץ לקשת בממוצע למשחק. על פי דיווחים, אלן אמור היה להיפגש עם בלאט השבוע ובכל מקרה להגיע לידי החלטה בימים הקרובים. קליבלנד נראית הקבוצה היחידה שנותרה במירוץ להחתמתו, לאחר שהקליפרס הודיעו הם מוותרים על האפשרות, ואילו סן אנטוניו כמעט סגרה סופית את הסגל.

מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט. AP
עוד כוכב לאוסף? בלאט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully