וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם ברצלונה ואספניול יודחו מהליגה הספרדית?

יו"ר מנהלת הליגה הפתיע בראיון בספרד: "אם קטלוניה תקבל עצמאות, בארסה ואספניול לא תשחקנה בליגה הספרדית"

ליאונל מסי שחקן ברצלונה נגד אספניול. GettyImages
צריכות לחפש לעצמן ליגה חדשה? מסי וברצלונה נגד אספניול/GettyImages

האם ברצלונה ואספניול יודחו מהליגה הספרדית? יו"ר מנהלת הליגה התראיין היום לכלי התקשורת בספרד על רקע המאבק המתגבר של קטלוניה לעצמאות, וסיפק כמה הצהרות מעניינות מאוד לגבי שתי הקבוצה שמייצגות את חבל הארץ הזה.

"אם קטלוניה תקבל עצמאות, ברצלונה ואספניול לא תוכלנה לשחק בליגה הספרדית. המדינה העצמאית היחידה שתוכל לשלוח קבוצות לליגה הספרדית היא אנדורה", כך אמר חאבייר טיבס בראיון שערך בנושא שמעסיק יותר ויותר את ספרד בחודשים האחרונים.

טיבס הסביר ש"כדי שהליגה תוכל לאפשר גם לקבוצות קטלאניות להשתתף בה, דרוש תיקון בחוקה שכרגע מאפשר רק לקבוצות אנדוריות להשתתף בליגה הספרדית ולא מתייחס למדינות עצמאיות שעשויות לקום בתוך ספרד.

המאבק של קטלוניה לעצמאות עומד על הפרק כבר הרבה מאוד שנים, אבל בתקופה האחרונה הוא צובר תאוצה רבה בהשראת המאבק של הסקוטים על התנתקות מבריטניה ועוד מדינות אחרות.

טיבס גם התייחס לסוגיה מעניינת נוספת. לליאונל מסי חסרים שני שערים כדי להפוך למלך שערי הליגה הספרדית בכל הזמנים. כשנשאל האם המנהלת תערוך לכבוד מסי טקס מיוחד גם אם הוא ישבור את השיא בקלאסיקו בברנבאו בעוד שבועיים, ענה: "למה לא לכבד את מסי בברנבאו? זו בהחלט אפשרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully