וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: גאסול הפסיד בבכורה בבולס, מחווה מרגשת של יוטה

שיקגו והסנטר הספרדי הפסידו 85:81 לוושינגטון, עימות בין פירס לנואה. הג'אז החתימו ליום אחד ילד בן 5 שחולה בלוקמיה. צפו באיירבול של קובי בריאנט ב"זריקת הקאמבק" שלו

פול פירס וושינגטון וויזארדס ג'ואקים נואה שיקגו בולס מתעמתים. AP
הם כבר מוכנים. נואה ופירס/AP

משחקי קדם העונה ב-NBA ממשיכים לצבור תאוצה והלילה (בין שני לשלישי) ערך פאו גאסול את הבכורה שלו במדי שיקגו, שהפסידה 85:81 לוושינגטון. זה היה גם משחק החזרה של דרק רוז לבולס לאחר הפציעה הארוכה וההופעה המוצלחת במדי נבחרת ארצות הברית במונדובאסקט. פול פירס וג'ואקים נואה הראו שהם כבר מוכנים לאינטנסיביות של העונה ונקלעו לעימות דחיפות קצר. מרצין גורטאט (13 נקודות, 10 ריבאונדים) וגלן רייס (18 נקודות) הובילו את הוויזארדס, גאסול סיים עם 8 נקודות ו-8 ריבאונדים לבולס, שקיבלו 17 מהרכש החדש ניקולה מירוטיץ' ו-11 מרוז.

הלייקרס גילו שניק יאנג ייעדר שמונה שבועות בשל הניתוח שעבר לתיקון הקרע ברצועות באצבע שלו. בלעדיו, הם ניצחו 95:98 את דנבר במשחק ההכנה הראשון שלהם. קובי בריאנט חזר לעניינים וסיים עם 13 נקודות (אבל גם סיפק איירבול מרשים ב"זריקת הקאמבק", הראשונה שלו לעונה), כשג'ורדן קלארקסון מוסיף 14. טימופיי מוזגוב הוביל את הנגאטס עם 13.

ניו אורלינס, שניצחה את מיאמי במשחקה הראשון, הפסידה הפעם 93:87 לאטלנטה. 13 נקודות לג'ון ג'נקינס מההוקס, 14 לריאן אנדרסון מהפליקנס. בוסטון הביסה 78:98 את פילדלפיה, עם 30:54 במחצית השנייה. אקס פילי אוון טרנר וברנדון באס קלעו 15 כל אחד לסלטיקס. ג'ראד סאלינג'ר הוסיף 10 נקודות ו-13 ריבאונדים. טוני רוטן סיים עם 19 לסיקסרס.

* עם כל הכבוד למשחקי קדם העונה, הרגע המרגש של הערב היה שייך ליוטה, שהחתימה את ג'יי פי גיבסון, ילד בן חמש הסובל מלוקמיה, על חוזה ליום אחד כשחקן המועדון. גיבסון חתם על החוזה מול נשיא הג'אז, רנדי ריגבי, קיבל את חולצת המשחק שלו וזכה להתארח במשחק פתיחת העונה הפנימי המסורתי של הקבוצה. יפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully