וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

8 ימים לאחר שהחליף את אוסקר: מנג'ר ווטפורד עוזב

בילי מקינלי צפוי לנטוש את הצרעות, שיחפשו מאמן רביעי בתוך 6 שבועות. באנגליה נזכרו באיש שאימן מועדון במשך 10 דקות

רויטרס

ב-29 בספטמבר, לפני שמונה ימים בלבד, מונה בילי מקינלי למנג'ר ווטפורד. הוא החליף בתפקיד את אוסקר גרסיה מיודענו, שהחל את העונה כמאמן מכבי תל אביב, עזב אותה במהרה וסיים את תפקידו גם אצל הצרעות תוך 27 ימים, לאחר שנכנס לבית החולים בשל בעיות בריאותיות.

כעת, לאחר קצת יותר משבוע בתפקיד, גם מקילני צפוי להודיע היום על התפטרותו ולהמשיך את פתיחת העונה ההזויה של ווטפורד, שתחפש כעת מנג'ר רביעי בתוך שישה שבועות בלבד, זאת לאחר שגרסיה כבר החליף בתפקיד את ג'וזפה סאנינו, שהתפטר ב-31 באוגוסט בצל שמועות על בעיות מול השחקנים בחדר ההלבשה.

ה"תקופה" של מקינלי בווטפורד דווקא הייתה מוצלחת יחסית. יממה לאחר שמונה לתפקיד, הוא ניצח 1:2 את ברנטפורד ובמשחקו השני, שנערך ביום שבת האחרון, סיים ב-1:1 ביתי מול ברייטון, הקבוצה אותה אימן אוסקר גרסיה בעונה שעברה. ווטפורד מדורגת שלישית בצ'מפיונשיפ אחרי 11 מחזורים, עם 21 נקודות במאזנה, בדיוק כמו למוליכה נוריץ'. מקינלי, שעזב את תפקידו כעוזר מאמן נבחרת צפון אירלנד על מנת לקבל את הג'וב בויקארג' רואד והכריז כי הוא מתכנן להישאר תקופה ארוכה במועדון, מועמד כעת לאמן את פולהאם, שהחלה את העונה בצורה גרועה. חלוץ העבר ג'ימי פלויד האסלביינק עשוי לזכות במשרה בווטפורד.

באנגליה נזכרו במנג'רים קודמים שסיימו את תפקידם מהר מהצפוי. כך למשל, ב-1984 דייב באסט עזב את התפקיד בקריסטל פאלאס אחרי ארבעה ימים. מרטין לינג אימן את קיימברידג' יונייטד למשך תשעה ימים ב-2009. סוונסי נפרדה מקווין קוליס אחרי שבוע ב-1996 וממיקי אדאמס אחרי 13 ימים, שנה לאחר מכן. סטיב קופל החזיק במנצ'סטר סיטי 33 ימים ב-1996.

אבל השיא, ללא ספק, שייך ללירוי רוזניור, שב-2007 מונה לתפקיד מנג'ר טורקי. עשר דקות לאחר שחתם על החוזה, המועדון נרכש על ידי בעלים חדש, שפיטר את רוזניור. עשר דקות.

מאמן מכבי תל אביב, אוסקר גרסיה. קובי אליהו
מה קורה שם בווטפורד? אוסקר גרסיה/קובי אליהו
  • עוד באותו נושא:
  • ווטפורד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully